پدیده هوایی ناشناس

نیروی دریایی آمریکا : از اشیاء ناشناس پرنده (یوفو ها) عکس و فیلم داریم اما منتشر نمی‌کنیم!

نیروی دریایی آمریکا اعتراف می‌کند که ویدیو‌هایی از یوفو ها دارند؛ اما آن‌ها را منتشر نمی‌کنند و دلیل این کار، حفظ امنیت ملی آمریکا است!

اخبار داغ این روزها مربوط به پدیده‌های هوایی ناشناس است. حتی اخیرا یک فیلم ترسناک جدید با این موضوع منتشر شد. افراد زیادی معتقدند که دولت آمریکا اسرار یوفو ها را مخفی نگه می‌دارد. اکنون یک سخنگوی نیروی دریایی آمریکا نیز به وضوح مخفی کاری آمریکا را تایید کرده است.

اعتراف نیروی دریایی آمریکا مبنی بر عدم انتشار ویدیو یوفو ها

یک سخنگوی نیروی دریایی در روز چهارشنبه ۷ سپتامبر گفت: نیروی دریایی ایالات متحده، ویدیوهای دیده نشده‌ای از اشیاء پرنده ناشناس (UFO) دارد؛ اما تصاویر آن‌ها را به صورت عمومی منتشر نخواهد کرد؛ زیرا این کار به امنیت ملی آسیب می‌رساند.

البته وزارت دفاع آمریکا اکنون ترجیح می‌دهد این اشیاء را پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) بنامد.

یوفوی رویت‌شده توسط جت نیروی دریایی آمریکا

یوفوی رویت‌شده توسط جت نیروی دریایی آمریکا

این اعتراف در پاسخ به درخواست قانون آزادی اطلاعات (FOIA) صورت گرفت. این درخواست توسط بلک والت (The Black Vault)، سایت شفافیت دولتی صورت گرفت که قبلا هم هزاران صفحه از اسناد مربوط به بشقاب پرنده‌ها را از طریق درخواست‌های مربوط به قانون آزادی اطلاعات به سازمان سیا و سایر آزانس‌های دولت آمریکا دریافت کرده بود.

بلک والت در آوریل سال ۲۰۲۰، براساس قانون آزادی اطلاعات از نیروی دریایی آمریکا درخواست اطلاعات کرد. سپس دقیقا یک روز بعد نیروی دریایی آمریکا، سه ویدیو که توسط خلبانان نیروی دریایی ثبت شده بودند را  منتشر کرد. در این ویدیوها، سه هواپیما با فناوری پیشرفته قابل مشاهده بودند که با روش‌های به ظاهر غیرممکن حرکت می‌کردند.

بلک والت از نیروی دریایی آمریکا درخواست کرده بود که تمام ویدیوهای مرتبط با پدیده‌های هوایی ناشناس را تحویل دهد.

بعد از گذشت دو سال، دولت آمریکا با نامه‌ای به این درخواست پاسخ داد. دولت در این نامه هم وجود ویدیوهای بیشتری از یوفو ها را تایید کرد هم درخواست تحویل آن‌ها را به دلیل نگرانی از به خطر افتادن امنیت ملی رد کرد.

فایل صوتی عجیب پرواز یوفو در آسمان اورگان آمریکا منتشر شد

گرگوری کیسون، معاون دفتر FOIA نیروی دریایی آمریکا در پاسخ نوشت:

انتشار این اطلاعات به امنیت ملی آسیب می‌رساند؛ زیرا ممکن است اطلاعات ارزشمندی در مورد عملیات‌ها، آسیب پذیری‌ها و یا قابلیت‌های وزارت دفاع و نیروی دریایی آمریکا را در اختیار دشمنان قرار دهد. هیچ بخشی از ویدیوها را نمی‌توان برای انتشار جدا کرد.

به گفته کیسون، نیروی دریایی به همین دلیل توانست فقط سه ویدیو از پدیده‌های هوایی ناشناس را در تاریخ آپریل ۲۰۲۰ منتشر کند؛ زیرا این ویدیوها از قبل به رسانه‌ها درز کرده بودند و در حوزه عمومی مورد بحث قرار گرفته بودند.

به گفته کیسون، نیروی دریایی آمریکا، انتشار رسمی فیلم این یوفوها را بدون آسیب بیشتر به امنیت ملی آمریکا ممکن می‌دانست.

نیروی دریایی آمریکا یوفو

جالب اینجاست که نیروی دریایی آمریکا در پاسخ به درخواست بلک والت، وجود ویدیوهای بیشتری از یوفو ها را انکار نکرد! بنابراین واضح است که ویدیوهای بیشتری از برخوردهای غیرقابل توضیح با یوفو در آرشیو نیروی دریایی آمریکا وجود دارد؛ اما ظاهراً تعداد و ویژگی‌های آن‌ها باید فعلا یک راز باقی بماند!

با این حال واضح است که ارتش ایالات متحده، تهدید بالقوه پدیده‌های هوایی ناشناس را بسیار جدی می‌گیرد. در ماه مه ۲۰۲۲، وزارت دفاع آمریکا برای اولین بار بعد از دهه ۱۹۶۰، جلسه استماع عمومی در مورد بشقاب پرنده‌ها را برگزار کرد.

این جلسه اساسا در مورد گزارش ژوئن ۲۰۲۱ پنتاگون بود. در این گزارش آشکار شد که خلبانان نیروی دریایی آمریکا از سال ۲۰۰۴ میلادی، ۱۴۴ مورد از مشاهدات یوفو ها را گزارش کرده‌اند.

همچنین وزارت دفاع آمریکا اخیرا اعلام کرد که بودجه فدرال را برای افتتاح دفتر جدیدی دریافت خواهد کرد. این دفتر جدید منحصرا بر مدیریت گزارش مشاهده یوفوها که از ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی ایالات متحده دریافت شده‌اند، متمرکز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینا همش پهپاد های ساخت خودشون هست برای همین هم انتشار نمیدن

  2. عوام کالأنعام متأسفانه از اصل ماجرا غافلند؛ هم آنها هم اینها. نظام سلطه امّا میداند بشقاب پرنده چالشی لاینحل برای بقای اوست نه تنها امنیت ملّی‌اش. گمان مکن این فیلمها تبلیغاتی است یا برای کنجکاوی و سرگرمی، نخیر! مسئله بودن/ نبودن است. برای همینه که در دوسرگیر (سانسور/ افشاء) تقلّا میکند تا سرنخی از لانۀ عنقا یابد. زهی خیال باطل! آنرا که خبر شد، خبری باز نیامد. و السلام

  3. چرا فقط امریکایا اونا رو میبینن

  4. منتشر هم کنن بازم کاری از ما ادما ساخته نیست ما دربست نوکر ایلومیناتی و رپتایل ها هستیم

    • بندۀ خدای والا باشیم تا از بردگی مستکبرین و موهومات رهیم. گوش به فرمان جانشین خدا بودن، آزادی از خرافات و مدّعیان دروغین است. و السلام