افزایش هزینه تعویض باتری آیفون 14 - iPhone 14

تعویض باتری آیفون 14 دو برابر بیشتر از آیفون 13 هزینه دارد!

اپل هزینه تعویض باتری آیفون 14 – iPhone 14 را افزایش داده که حدود دو برابر نسل قبل خواهد بود.

اپل علاوه بر افزایش قیمت آیفون 14 برای برخی از بازارهای کلیدی، به قیمت تعویض باتری این گوشی پرچمدار هم اضافه کرده است. این نکته مهمی برای آن دسته از کاربرانی به حساب می‌آید که قصد نگهداری گوشی خود برای مدتی طولانی را دارند. به نظر می‌رسد که این شرکت آمریکایی قیمت تعویض باتری آیفون 14 را از 69 دلار آیفون 13 به 99 دلار رسانده است که افزایشی 43 درصدی به حساب می‌آید.

افزایش هزینه تعویض باتری آیفون 14 - iPhone 14

این قیمت برای تمامی مدل‌های iPhone 14 در نظر گرفته شده است. باتری‌های جدید این گوشی پرچمدار کمی بزرگ‌تر از باتری‌های نسخه‌های قبلی هستند. اینجا این سوال به وجود می‌آید که اپل به چه دلیل تا این حد قیمت تعویض باتری را افزایش داده است. وضعیت قوی کنونی دلار اوضاع را برای کشورهای دیگر حتی بدتر می‌کند. به عنوان مثال، تعویض باتری در بریتانیا 105 پوند هزینه خواهد داشت.

اگر جزو معدود کسانی هستید که در جریان اخبار رویداد بزرگ اخیر اپل نیستید، لازم به ذکر است که این شرکت آمریکایی اخیراً خانواده آیفون 14، اپل واچ سری 8، اپل واچ اولترا و اپل واچ SE 2 را به بازار معرفی کرد. این محصولات خصوصاً پرچمدار اصلی یعنی آیفون 14 سر و صدای زیادی به پا کردند و همان‌طور که انتظار می‌رفت، عدم تغییر طراحی گوشی پرچمدار جدید کوپرتینویی‌ها بحث‌برانگیز شد؛ به طوری که حتی دختر استیو جابز هم به آن واکنش نشان داد.

افزایش هزینه تعویض باتری آیفون 14 - iPhone 14

در ضمن از افزایش قیمت آیفون 14 در کشورهای متعدد و هزینه تعویض باتری آن که بگذریم، مثل همیشه انتظار می‌رود که گوشی جدید اپل در ابتدا با قیمت سرسام‌آور چند برابری نسبت به قیمت اصلی وارد بازار ایران شود. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که قیمت iPhone 14 در ایران حتی رکورد جهانی را تصاحب کند؛ تنها رکوردی که به هیچ وجه برای طرفداران پر و پا قرص اپل خوشایند نخواهد بود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*