بازی Assassins Creed Odyssey گیم پس

بازی Assassin’s Creed Odyssey به گیم پس اضافه شد

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Odyssey به سرویس گیم پس اضافه شده است تا کاربران به صورت رایگان از آن بهره ببرند.

خبر خوب برای دارندگان اشتراک گیم پس این است که بازی Assassin’s Creed Odyssey به سرویس ایکس باکس اضافه می‌شود. این خبر در جریان لایو استریم شرکت مایکروسافت در Tokyo Game Show اعلام شد.

این بازی برای مشترکین گیم پس بر روی کنسول‌های ایکس باکس (نسل هشتم و نهم) و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در اکتبر سال 2018 میلادی منتشر شده بود و از آن زمان با تعداد قابل توجهی بسته الحاقی پشتیبانی شده است؛ از جمله دی ال سی داستانی Fate of Atlantis و حالت «ساخت داستان» که بازیکنان را قادر می‌سازد تا ماموریت‌های خود را بسازند و آنها را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارند.

اخیرا هم یوبی سافت دست به انتشار دو دی ال سی داستانی برای نسخه‌های Valhalla و Odyssey زده است تا پشتیبانی عالی از فرانچایز محبوب اساسینز کرید را ادامه دهد.

سال گذشته بود که این شرکت فرانسوی با یک آپدیت، فریم ریت 60FBS را به بازی اودیسی اضافه کرد تا دارندگان ایکس باکس سری اس / ایکس و پلی استیشن 5 هم بتوانند از این سرعت اجرا بهره مند شوند.

احتمالا اطلاع دارید که چند روز پیش مراسم «فوروارد» یوبی سافت برگزار شد و در جریان آن از 6 بازی آینده‌ی سری اساسینز کرید رونمایی شد.

بازی assassins Creed گیم پس

نسخه‌ی بعدی اساسینز کرید در شهر بغداد و دوره‌ی عباسی جریان دارد

نسخه‌ی بعدی از این فرانچایز، Mirage نام دارد. این بازی که قرار است در سال 2023 میلادی روانه بازار شود، در بغدادِ قرن نهمی و دوران طلایی روایت می‌شود. سازندگان از این بازی به عنوان «ادای احترامی ویژه به اولین نسخه‌ی Assassin’s Creed» یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از Assassin’s Creed Mirage با یک تریلر جذاب (با زیرنویس فارسی) + جزئیات تکمیلی

با گیم پلی متمرکز بر پارکور، مخفی کاری و قتل اشخاص مهم، نسخه‌ی Mirage قصدِ بازگشت به سبک اکشن-ماجراجویی را دارد. مجموعه‌ی اساسینز کرید با نسخه‌های Origins، Odyssey و Valhalla از سبک مذکور فاصله گرفت و به سبک نقش آفرینی تبدیل شد.

نسخه‌های اصلیِ بعدی پس از Mirage، با اسم‌های رمز Red و Hexe شناخته می‌شوند که بر روی پلتفرم جدید Assassin’s Creed Infinity منتشر خواهند شد.

نسخه‌ی Red که توسط استودیو Ubisoft Quebec ساخته می‌شود، در ژاپن، دوره‌ی فئودال جریان دارد و سبکی مشابه بازی اودیسی دارد (نقش آفرینی).

پس از آن هم بازی Hexe عرضه می‌شود که طبق گزارشات، تمرکز خاصی بر روی شکار جادوگران در دوره‌ی انتهایی امپراتوری روم دارد.

ضمنا شرکت یوبی سافت در حال کار بر روی یک بازی مستقل اساسینز کرید با حالت چند نفره و دو سری بازی موبایل است.

بازی Assassin’s Creed Odyssey از همین امروز به صورت رایگان در سرویس گیم پس در دسترس قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*