هاوربایک توریسمو

هاوربایک توریسمو ؛ آینده را از نزدیک ببینید + ویدیو

هاوربایک توریسمو ترکیبی از پهپاد و ماشین از کشور ژاپن است که نمادی از حمل و نقل انسان‌ها در آینده را به تصویر می‌کشد. پس پیش به سوی Flying Bike XTurismo.

نمایشگاه خودرو دیترویت آمریکا با تمام ماشین‌های عجیب و غریب خود میزبان یک مهمان ویژه از ژاپن است که تمام بازدیدکنندگان را میخکوب کرده. ‌موتور پرنده توریسمو یکی از شاهکارهای شرکت “AERWINS” است که این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت “A.L.I” ژاپن محسوب می‌شود و امروز قصد داریم تا تمام زیر و بم آن را زیر و رو کنیم. پس با یک ویدیو جذاب کار خود را آغاز می‌کنیم تا عملکرد خیره کننده این پرنده ژاپنی را بهتر ببینیم.

معرفی اجمالی و قیمت ‌هاوربایک توریسمو

قبل از هر چیزی باید بگوییم که این هاوربایک (مثل هاورکرافت) یا بهتر بگوییم پهپاد توریسمو یک اسباب بازی فوق العاده گران قیمت است که برای خرید آن باید چیزی بیشتر از 770 هزار دلار را پرداخت کنید. البته نکته مثبت ماجرا اینجاست که برای راندن آن نیازی به گواهینامه خلبانی ندارید!

هاوربایک توریسمو

حالا وقت آن است که به سراغ مشخصات فنی برویم. هاوربایک توریسمو از پیشرانه هیبرید کاوازاکی بهره می‌برد که ترکیبی از یک موتور الکتریکی و گازوئیلی است. این پیشرانه با دو ملخک اصلی و چهار ملخک فرعی هماهنگ شده تا توریسمو را به پرواز دربیاورد.

هاوربایک توریسمو

البته نکته منفی اینجاست که صدای پرواز ‌هاوربایک پرنده Xturismo فوق العاده زیاد و کر کننده است و کار تا جایی پیش می‌رود که شرکت سازنده به خریداران قول داده است تا با اضافه کردن قطعات آیرودینامیکی فیبر کربنی، صدای جریان هوا را تا حد زیادی کاهش دهد.

هاوربایک توریسمو

البته ابعاد خود ‌هاوربایک Xturismo هم اصلا کوچک نیست و شامل 3.7 متر طول ، 2.4 متر عرض و 1.5 متر ارتفاع است و وزن آن تقریبا به 300 کیلوگرم می‌رسد و قادر است تا علاوه بر راکب خود، یک جسم 100 کیلوگرمی را هم حمل کند. البته قدرت اصلی ‌هاوربایک پرنده توریسمو زمانی مشخص می‌شود که به پرواز دربیاید. این موتور سیکلت پرنده می‌تواند به مدت 30 الی 40 دقیقه با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت پرواز کند.

تیراژ و تعداد هاوربایک توریسمو های ساخته شده در جهان

در انتهای کار باید به این نکته اشاره کنیم که ‌هاوربایک توریسمو یک اسباب بازی فوق العاده کلکسیونی است که فقط در 200 نسخه تولید خواهد شد. البته اکثر آن‌ها در حال حاضر پیش فروش شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*