شورلت تاهو SRT پرفورمنس ادیشن مدل 2023

شورلت تاهو SRT پرفورمنس ادیشن مدل 2023 ؛ غول مرحله آخر شاسی بلندها + ویدیو

شورلت تاهو SRT پرفورمنس ادیشن مدل 2023 جدیدترین شاسی بلند سایز بزرگ آمریکایی با ظرفیت 7 نفر است که شتاب 0-100 آن به کمتر از 5.8 ثانیه می‌رسد. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیو 2023 Chevy Tahoe RST Performance Edition همراه خواهیم بود.

به نظر شما یک شاسی بلند غول پیکر 7 نفره باید طی چه زمانی از 0 به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند؟ کمتر از 5.8 ثانیه چطور است؟ شورلت تاهو RST Performance Edition مدل 2023 دقیقا می‌تواند این موضوع را به واقعیت تبدیل کند. اما قبل از اینکه به پیشرانه گردن کلفت این SUV آمریکایی برسیم، از شما دعوت می‌کنیم تا در یک ویدیو جذاب، طراحی ظاهری و فلان آن‌ را بهتر ببینید.‌

معرفی شورلت تاهو SRT پرفورمنس ادیشن مدل 2023

در زیر کاپوت این هیولا، یک پیشرانه 8 سیلندر خورجینی با ظرفیت 6.2 لیتر آرام گرفته است که می‌تواند 433 اسب بخار قدرت و 640 نیوتن متر گشتاور را به راننده هدیه دهد. همچنین گیربکس اتوماتیک 10 سرعته هم اینجاست و هر چهار چرخ را درگیر می‌کند.

شورلت تاهو SRT پرفورمنس ادیشن مدل 2023

مهم‌ترین تغییرات شورلت تاهو SRT پرفورمنس ادیشن مدل 2023 شامل اضافه شدن قطعات «نسخه مخصوص به پلیس» است و این تغییرات شامل سیستم تعلیق جدید و اصلاح شده به همراه کمک فنرهای قوی‌تر و میله استرس بار جدید می‌شوند. همچنین از آن جایی که شتاب و قدرت این نسخه افزایش پیدا کرده است، طراحان ترجیح داده‌اند تا سیستم ترمز آن را هم تغییر دهند و اکنون ترمزهای 4 پیستونه برمبو را به همراه دیسک‌های بزرگ‌تر داریم. البته زمانی که موتور بزرگتری داریم، باید سیستم اگزوزهای بهتری را هم اضافه کنیم. اگزوزهای چهار کاناله این شاسی بلند آمریکایی از نوع اکتیو (فعال) و تمام استیل هستند.

ماشین 2023 Chevy Tahoe RST Performance Edition

در انتهای کار باید بگوییم که شورلت تاهو SRT معمولی با پیشرانه 8 سیلندر 5.3 لیتری یا 6 سیلندر 3 لیتری قابل سفارش است که قیمت آن در بازه 50 تا 60 هزار دلار قرار میگیرد. حالا با اضافه شدن تغییرات و موتور جدید به شورلت تاهو RST Performance Edition مدل 2023 ، قیمت آن به 79 هزار دلار رسیده که از این نظر با مرسدس بنز G کلاس G 63 AMG مدل 2018 و لندرور اسپرت HSE برابر می‌کند اما ابعاد شاسی بلند جدید آمریکایی ها از تمام هم رقیبان خود، چه از نظر قیمت و چه از نظر کلاس و سگمنت، بزرگتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*