گوشی تاشو گلکسی W23 سامسونگ

گلکسی W23 سامسونگ مهمان وبسایت TENAA شد + مشخصات فنی گوشی تاشو جدید Samsung

گلکسی دبلیو 23 – W23 سامسونگ، نسخه لوکس گلکسی زد فولد 4 در راه است. اخیراً مشخصات فنی این گوشی تاشو هم به بیرون درز پیدا کرده است.

سامسونگ سال گذشته با همکاری «چاینا تله‌کام» (China Telecom) گوشی سامسونگ W22 را روانه بازار کرد که نسخه‌ای لوکس از گلکسی زد فولد 3 منحصراً برای چین به حساب می‌آمد.

گلکسی W22 سامسونگ 5G

سامسونگ گلکسی W22 نسخه 5G

حالا این دو شرکت باری دیگر با همدیگر همکاری کرده‌اند تا گوشی جدیدی با نام W23 را عرضه کنند که احتمالاً نسخه سفارشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 خواهد بود. این گوشی تاشوی جدید پیش از عرضه به وب‌سایت TENAA راه پیدا کرده و از این طریق جزئیاتی درباره آن افشا شده است.

گلکسی W23 سامسونگ در وبسایت TENAA

گلکسی W23 سامسونگ از 5 دوربین، باتری 4320 میلی‌آمپر ساعتی و اتصال 5G بهره می‌برد. احتمال دارد این گوشی تاشو دارای چینش سه دوربینه در پنل پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری باشد. در قسمت جلو هم احتمالاً یک دوربین 10 مگاپیکسلی و یک دوربین 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر قرار خواهد داشت.

تیزر گلکسی W23 سامسونگ

افشاگر معروف Ice Universe اخیراً پوستر موبایل تاشوی جدید سامسونگ را هم به اشتراک گذاشته است. با توجه به این پوستر، گلکسی W23 سامسونگ به همراه W23 فلیپ، نسخه سفارشی گلکسی زد فلیپ 4 راهی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود هر دو گوشی از لولای طلایی و لوگویی مخصوص در پنل پشتی با نوشته «قلب دنیا» برخوردار باشند. محصول جدید سامسونگ و چاینا تله‌کام ممکن است پس از دریافت گواهی TENAA به زودی عرضه شود. پیش‌بینی می‌شود W23 با رم 16 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی قیمتی بیش از 16999 یوان (حدود 2640 دلار) داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*