کم فروشی سایپا با ساینا S

کم فروشی سایپا با ساینا S ؛ برخی امکانات غیب شده‌اند!

کم فروشی سایپا با ساینا S طوری است که به گفته برخی کاربران، تعدادی از امکانات این خودرو غیب شده است. علت این رفتار نارنجی پوشان چیست؟

گروه خودروسازی سایپا بیش از ایران خودرو در صدد تولید خودروهای اقتصادی و مقرون به صرفه است به طوری که محصولاتی نظیر پراید، ساینا و تیبا را روانه بازار کرده و این در حالی است که ایران خودرو تا این حد تمایل به تولید و عرضه خودروی اقتصادی ندارد. با این حال زمزمه‌هایی مبنی بر کم فروشی در خودروهای ساینا جدید شنیده می‌شود.

کم فروشی سایپا با ساینا S

کم فروشی سایپا با ساینا S

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد برخی از آپشن‌ها و امکانات این خودرو حذف شده‌اند؛ اما ماجرا از چه قرار است؟ چهار سالی می‌شود که ساینا راهی بازار شده و حالا اخیرا نارنجی پوشان جاده مخصوص تصمیم به تولید فیس لیفتی از روی این سدان گرفته‌اند.

ساینا جدید با نام ساینا اس راهی بازار شده و نزدیک به 170 میلیون تومان قیمت دارد. بعد از ساینا معمولی، ساینا S فروش بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر این محصول اقتصادی داشته است. به نقل از برخی کاربران در ساینا اس جدید آینه‌های بغل متعلق به تیبا هستند.

کم فروشی سایپا با ساینا S

همچنین نکته قابل تأمل دیگر ریموت‌هایی است که شرکت سایپا در ساینا اس‌های گذشته به مشتریان تحویل می‌داده است. در نمونه‌های جدید ساینا S به جای تحویل دادن دو ریموت، تنها یک ریموت خواهیم داشت و ریموت دوم جای خود را به یک سوئیچ معمولی داده است.