گلکسی S24 سامسونگ

هنوز اس 23 نیامده، برگ برنده گلکسی S24 سامسونگ رو شد

با اینکه هنوز سامسونگ گلکسی اس 23 خود را نیز به بازار عرضه نکرده، یکی از قابلیت های مهم و کلیدی گلکسی S24 اعلام شده است. گلکسی اس 24 را از هم اکنون باید یک پرچمدار فوق مدرن دانست.

در شرایطی که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه جدیدترین کهکشانی خود، گلکسی اس 23 به بازار است، به تازگی اخباری از نسل جدید این خانواده، گلکسی S24 منتشر شده است.

در حال حاضر جدیدترین گوشی‌های بازار از استاندارد وای فای 6 و یا وای فای 6E پشتیبانی می‌کنند. با این وجود، مطمئنا گام منطقی بعدی در این حوزه تکنولوژیک، استاندارد وای فای 7 است.

بر اساس گزارش جدیدی از DigiTimes، نخستین دستگاه‌هایی که از استاندارد Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کنند، در نیمه دوم سال 2024 به بازار عرضه خواهند شد.

همچنین، در این زمینه هم مثل بسیاری موارد دیگر، سامسونگ جزو طلایه‌داران بازار خواهد بود؛ به طوری که بنا به گزارشات موجود، گلکسی S24 سامسونگ در شمار نخستین محصولاتی خواهد بود که از تکنولوژی ارتباطی وای فای 7 پشتیبانی خواهد کرد.

وای فای 7 در گلکسی S24 سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گلکسی S24 سامسونگ

برای این که بهتر با استاندارد وای فای 7 آشنا شوید، بد نیست بدانید که این استاندارد قادر به ارائه حداکثر سرعت 2.4 برابر در مقایسه با وای فای 6 خواهد بود؛ به طوری که بنا به گزارش موسسه وای فای، سرعت‌هایی نظیر 33 گیگابایت بر ثانیه توسط این تکنولوژی قابل ارائه خواهد بود.

دستگاه‌هایی که از وای فای 7 پشتیبانی می‌کنند، همچنین قادر به ارائه کانال‌های 200 مگاهرتزی خواهند بود و ضمن اینکه همچنین بر روی فرکانس‌های 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز کار می‌کنند، بهبودهای فراوانی را هم در بخش کنترل دسترسی فیزیکی و محیطی ارائه خواهند داد.

در این خصوص، کوالکام نیز به تازگی پلتفرم‌های جدید خود بر بستر وای فای 7 را نیز رونمایی کرده است. به همین جهت انتظار می‌رود که نخستین دستگاه‌های مجهز به این استاندارد در اوایل سال 2024 روانه بازار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ببخشید ولی اون قسمت که نوشتید ۳۳ گیگابایت بر ثانیه اگه بر اساس تصویر گفته باشید تو تصویر نوشته ۳۳ گیگابیت بر ثانیه 🙂
    B میشه بایت
    b میشه بیت