دوربین مدار بسته AW300 شیائومی‌

شیائومی از دوربین مدار بسته AW300 با رزولوشن 2K و دید در شب رونمایی کرد

دوربین مدار بسته AW300 شیائومی با امکان ثبت تصاویر واضح 2K، تشخیص حرکت انسان و خودرو و همچنین امکان پخش صدای هشدار و نور چشمک زن در مواقع اضطراری معرفی شد.

دوربین مدار بسته شیائومی AW300 رسماً رونمایی شد. این دوربین از سنسور ۳ مگاپیکسلی CMOS با قابلیت ثبت تصاویر فوق واضح 2K بهره می‌برد. علاوه بر این به فناوری WRD مجهز است که می‌تواند در تمام شرایط مختلف آب و هوایی بدون مشکل کار خودش را انجام دهد.

دوربین امنیتی شیائومی دارای دو چراغ سفید توانمند به همراه دو چراغ مادون قرمز است که دید در شب تمام رنگی هوشمند را ارائه می‌کند. هر زمانی که شخصی از آنجا عبور کند، به طور خودکار نور سفید را روشن می‌کند تا محیط روشنی را ایجاد کند. همچنین گفته می‌شود دوربین فضای باز شیائومی می‌تواند هنگام تشخیص تغییر تصویر یا حرکت یک شخص در محدوده فنس‌های الکترونیکی، آن را از طریق گوشی موبایل به اطلاع کاربر برساند.

دوربین مدار بسته AW300 شیائومی‌

آن حتی می‌تواند حرکات وسایل نقلیه و اتومبیل‌ها را هم تشخیص دهد. اگر کسی بخواهد فنس‌های الکترونیکی را بشکند، دوربین فوراً یک زنگ هشدار صوتی را فعال کرده و با نور چشمک زن فرکانس بالا، او را می‌ترساند. به لطف اسپیکرهای پرقدرت و میکروفون‌های باکیفیتی که روی دوربین مدار بسته AW300 شیائومی نصب شده، صدای این زنگ هشدار بسیار بلند خواهد بود. میکروفون روی این دوربین می‌تواند صدا را از ۷ متری ضبط کند و امکان مکالمه در لحظه با فرد را ممکن کند. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن MIJIA چندین دوربین را به یکدیگر وصل کرده و به صورت همزمان عکس‌های ۴ کاناله بگیرید.

دوربین مدار بسته AW300 شیائومی‌

دوربین شیائومی از گواهی ضد آب و گرد و غبار IP66 برخوردار است و در دمایی بین منفی ۳۰ تا مثبت ۶۰ درجه سانتی‌گراد بدون مشکل فعالیت می‌کند. علاوه بر این باید به حضور یک آنتن وای فای اکسترنال، چیپ امنیتی داخلی MIJIA به علاوه الگوریتم رمزنگاری AES128-bit، پشتیبانی از فناوری انکودینگ ویدیویی H.265 و همچنین حافظه محلی و ابری اشاره کرد.

قیمت دوربین مدار بسته AW300 شیائومی‌

شیائومی این دوربین امنیتی باکیفیت و بادوام را با قیمت تنها ۳۵ دلار عرضه می‌کند.