آپدیت سامسونگ گلکسی اس ۶

سامسونگ در اقدامی غیر منتظره، گوشی ۷ سال پیش خود را آپدیت کرد!

سامسونگ آپدیت جدیدی را برای گوشی ۷ سال پیش خودش منتشر کرده است. این گوشی، گلکسی اس ۶ به همراه نسخه اج و اج پلاس آن خواهد بود.

سامسونگ اوایل سال ۲۰۱۵ بود که از گوشی‌های سری گلکسی S6 خودش رونمایی کرد. ۷ سال، سن زیادی برای یک گوشی محسوب می‌شود؛ اما ظاهراً از چشم سامسونگ هنوز این گوشی هم پیر نشده است. به گزارش GalaxyClub، صاحبان گوشی‌های این خانواده در هلند و بلژیک موفق به دریافت بروزرسانی جدیدی روی دیوایس خود شده‌اند.

ظاهراً گوشی‌های گلکسی اس ۶، اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس آپدیتی با شماره فریمور G920FXXU6EVG1، G925FXXU6EVG3 و G928FXXU5CVG3 را دریافت کرده‌اند. این بروزرسانی را فقط کاربران شبکه مخابراتی ٰVodafone در هلند دریافت کرده‌اند، ولی صاحبان نسخه آنلاک شده آن‌ها در بلژیک موفق به دریافت این بروزرسانی جدید شده‌اند.

ماه گذشته نیز سامسونگ بروزرسانی جدیدی را با هدف رفع مشکل GPS برای گوشی‌های گلکسی S7 و S8 منتشر کرد. گرچه به چنین مشکلی در جزئیات بروزرسانی جدید گوشی S6 اشاره‌ای نشده است و صحبت از بهبود پایداری، رفع باگ‌ها و اضافه شدن یا بهبود قابلیت‌ها و همچنین بهبود عملکرد سیستمی در میان است. حجم این بروزرسانی فقط ۱۳ مگابایت است،‌ در حالی که بروزرسانی مدل S7 حدود ۳۱ مگابایت و S8 هم حدود ۴۲۰ مگابایت بود.

هنوز کاربران دیگر مناطق این گوشی‌ها دریافت بروزرسانی جدید روی آن‌ها را گزارش نکرده‌اند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*