اسمارت اسکرین ویژن هواوی

اسمارت اسکرین ویژن هواوی با سایز 86 اینچ و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی به صحنه آمد

اسمارت اسکرین ویژن هواوی با قابلیت‌های فراوان نظیر نرخ بازیابی 120 هرتز و سیستم عامل هارمونی او اس می‌تواند به نمایشگری ایده‌آل برای پذیرایی شما تبدیل شود.

هواوی روز گذشته از چندین مدل نمایشگر هوشمند تحت برند ویژن خود رونمایی کرد. مدل پایه از این محصولات با نام اسمارت اسکرین ویژن هواوی معرفی شده؛ در حالی که دوم مدل جدید از آن‌ها هم به ترتیب نسخه گیمینگ از مدل Z65 ویژن هواوی و نسخه قابل حمل از صفحه نمایش هوشمند Vision هستند.

اسمارت اسکرین ویژن هواوی قادر به ارائه نرخ رفرش 120 هرتزی بوده و بزرگترین مدل آن اندازه‌ای 86 اینچی دارد. در ادامه به بررسی سایر مشخصات و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی اسمارت اسکرین ویژن هواوی

صفحه نمایش هوشمند Vision در دو اندازه 75 اینچی و 86 اینچی رونمایی شده است. پیش‌فروش این محصولات از روز 30 سپتامبر آغاز شده؛ اما تحویل آن به مشتریان از روز چهاردهم اکتبر انجام خواهد شد. این اسمارت اسکرین قادر به نمایش کامل محدوده رنگ عریض و سینمایی P3 بوده و تصاویر آن وضوح و شفافیت فوق‌العاده‌ای دارند.

اسمارت اسکرین ویژن هواوی

این نمایشگر هوشمند همچنین به سیستم عامل هارمونی او اس مجهز بوده و به طور کامل با سیستم خانه هوشمند قابل ادغام خواهد بود. بعلاوه، این محصول همچنین از سوپر دسکتاپ هم پشتیبانی کرده و با گوشی‌های هوشمند نیز تطبیق‌پذیر است. همچنین قابلیت به اشتراک گذاری صفحه نمایش و امکان اجرای اپلیکیشن‌های مختلف نیز از سایر قابلیت‌های نرم افزاری این دستگاه به شمار می‌روند.

هواوی همچنین در بخش نرم افزاری برای صفحه نمایش جدیدش سنگ تمام گذاشته و نرم افزارهای فراوانی را در اختیار خریداران آن قرار داده است. علاوه بر این، تعدادی بازی بسیار جذاب در کنار دسترسی به منابع گسترده‌ای از محتوای ویدیویی و صوتی از دیگر توانایی‌های اسمارت اسکرین ویژن هواوی به شمار می‌روند. در این میان، به لطف تاخیر بسیار پایین میکروفون، گوش دادن به موزیک یا انجام کارائوکه با این محصول به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل خواهد شد.

اسمارت اسکرین ویژن هواوی

قیمت صفحه نمایش هوشمند Vision هواوی در مدل‌های 75 و 86 اینچی به ترتیب برابر با 843 و 1355 دلار اعلام شده است.‌ هنوز مشخص نیست که آیا این محصول در سایر نقاط دنیا به جز چین هم عرضه خواهد شد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*