شارژ سریع

ردمی نوت 12 پرو پلاس با شارژر هیولای خود، مغز شما را منفجر می‌کند

طبق اطلاعات فاش شده، گوشی مورد انتظار ردمی نوت 12 پرو پلاس – +Redmi Note 12 Pro رکورد سریع‌ترین شارژ در میان گوشی‌های هوشمند را شکسته است.

ردمی، زیربرند شرکت شیائومی، مدتی است که در حال کار بر روی سری مورد انتظار Redmi Note 12 بوده و احتمالا چیزی تا رونمایی از این نسل باقی نمانده است. در حالی که این برند هم‌چنان به عرضه دستگاه‌های سری Note 11 ادامه می‌دهد، نوت 12 نیز در حال دریافت تاییدیه‌های مربوطه است. انتظار می‌رود که این دستگاه‌ها پیش از پایان سال جاری در چین عرضه شوند. تاکنون سه نسخه شامل ردمی نوت 12، 12 پرو و 12 پرو پلاس گواهی 3C را دریافت کرده‌اند.

براساس فهرست گواهینامه چین (3C)، این گوشی‌های در سه مدل 22101316UCP، 22101316UC و 22101316C ارائه شده‌اند که به ترتیب متعلق به مدل‌های ردمی نوت 12 پرو پلاس، ردمی نوت 12 پرو و نوت 12 معمولی هستند. در این میان، ظاهرا نسخه پرو پلاس، از شارژ فوق‌سریع 210 واتی پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت 12 پرو پلاس، رکورد سریع‌ترین شارژ را می‌شکند

فناوری شارژ سریع

شیائومی حدود یک سال است که از سد شارژ 200 واتی عبور کرده است. با این وجود، شاید برای برخی عجیب باشد که این شرکت چینی تصمیم دارد از فناوری شارژ فوق‌سریع جدید خود در یک دستگاه میان‌رده از سری ردمی استفاده کند. اما، در واقع، این دومین باری است که شیائومی دست به چنین کاری می‌زند.

این شرکت، سال گذشته اولین گوشی مجهز به شارژ 120 وات را در قالب سری ردمی معرفی کرد. این بار نیز، شیائومی قصد دارد تا گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس را به آخرین فناوری شارژ سریع خود مجهز کند. در همین حال، سری ردمی نوت 12 پرو دارای امکان پشتیبانی از شارژر 120 وات و نسخه معمولی Redmi Note 12 نیز با پشتیبانی از شارژ 67 واتی عرضه خواهند شد.

هم‌چنین یک شارژر 210 واتی ساخت شیائومی نیز در فهرست تایید گواهی 3C دیده می‌شود. ظاهر این شارژر به همراه گوشی +Redmi Note 12 Pro رونمایی خواهد شد. این دستگاه به احتمال زیاد، گوشی IQOO 10 Pro که از شارژ سریع 200 وات پشتیبانی می‌کند را نیز کنار خواهد زد.

ردمی نوت 12

گوشی iQOO 10 Pro با استفاده از فناوری شارژ فوق‌سریع خود، تنها در عرض 10 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. البته یک فاکتور تعیین‌کننده در سرعت شارژ، ظرفیت باتری است که انتظار می‌رود سری جدید ردمی به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت مجهز باشند.

سایر مشخصات لو رفته

طبق اطلاعات فاش شده، سری نوت 12 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. هم‌چنین نسخه‌های نوت 12 پرو و پرو پلاس، از پردازنده دایمنسیتی 1300 مدیاتک بهره می‌برند. انتظار داریم پس از عرضه این سری در چین، یک نسخه جهانی نیز وارد بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حجم باتریشو نسبت به نسل قبل کاهش داده که در هر صورت یک پسرفته
    من منتظرم سری جدید نوت شیائومی بیاد و تست بشه تا ببینم دوربین و باتری و عملکردش در چه حدیه که تصمیم بگیرم لایت ۱۱ نیو بگیرم یا سری جدید نوت رو

  2. باطری مورد انتظار موبایل:
    لا اقل ٩ آمپر باشد، ١ هفته دوام آورد، شارژ کاملش بیش از ٥ دقیقه طول نکشد.
    و السلام