اینترنت ماهواره ای در ایران اپلیکیشن

دسترسی به اینترنت ماهواره ای استارلینک فقط با یک اپلیکیشن موبایل!

دسترسی به اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران فقط با یک اپلیکیشن موبایل. برنامه ای که اخیرا در کانال های تلگرامی دست به دست می‌شود. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟

به دنبال محدودیت های اخیر در اینترنت کشور، بحث اینترنت ماهواره ای استارلینک دوباره بر سر زبان ها افتاده و به دنبال آن برخی کانال های تلگرامی با انتشار یک اپلیکیشن موبایل ادعا می کنند که تنها با دانلود این اپلیکیشن و بدون نیاز به هیچگونه تجهیزاتی کاربران می توانند به اینترنت ماهواره ای دسترسی داشته باشند. در ادامه به بررسی این ادعا می پردازیم.

اینترنت ماهواره ای در ایران فقط با یک اپلیکیشن!

همانطور که قبلا در مطلب متعددی در وب سایت گجت نیوز در مورد تجهیزات مورد نیاز اینترنت ماهواره ای استارلینک برایتان نوشته ایم، به طور خلاصه دسترسی به این سرویس نیازمند پوشش ماهواره ای استارلینک در ایران، خرید تجهیزات دریافت و ارسال اطلاعات و همچنین خریداری اکانت اتصال به این اینترنت از شرکت استارلینک بوده و بدون وجود هر 3 این موارد، به هیچ عنوان امکان دسترسی به این سرویس وجود نخواهد داشت.

برای آشنایی کامل با سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک به این مطلب مراجعه فرمایید:

اینترنت ماهواره ای استارلینک از چه زمانی و با چه قیمت و تجهیزاتی در ایران قابل استفاده است؟

اپلیکیشن های جعلی استارلینک همه بدافزار هستند

اینترنت ماهواره ای در ایران اپلیکیشن

همانطور که در بالا اشاره شد، دسترسی به اینترنت ماهواره ای بدون پوشش شبکه و خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز و اشتراک ماهیانه استارلینک غیر ممکن بوده و به هیچ وجه امکان دریافت این سرویس صرفا با یک اپلیکیشن موبایل وجود ندارد؛ در نتیجه تمامی اپلیکیشن های منتشر شده در فضای مجازی، جعلی و بدافزار (ویروس) هستند و اکیدا از شما درخواست می کنیم به خاطر حفظ امنیت خود به هیچ وجه این اپلیکیشن ها را دانلود و بر روی گوشی خود نصب نکنید.

تمامی این اپلیکیشن ها توسط افرادی سودجو و با سوء استفاده از شرایط فعلی کشور، به منظور سرقت اطلاعات و کلاهبرداری از کاربران طراحی و منتشر شده و به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. میخواهم به انترنیت استار لینک وصل شوم