ویوو ایکس فولد پلاس

ویوو ایکس فولد پلاس به عنوان رقیب گلکسی زد فولد 4 رسما معرفی شد

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد پلاس (+Vivo X Fold) با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری بهبود یافته، رنگ های جدید و مشخصات جذاب، به عنوان رقیب گلکسی زد فولد 4 معرفی شد.

ویوو ایکس فولد پلاس رسما معرفی شد. این گوشی تاشو چینی دارای رنگ جدید و چیپست قدرتمند و پرچمدار خواهد بود و رقیبی جدی برای سامسونگ گلکسی زد فولد 4 محسوب می‌شود. در دل +Vivo X Fold از تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده شده که بنا به ادعای این شرکت، کاهش 30 درصدی مصرف انرژی و افزایش 10 درصدی عملکرد را به همراه دارد.

ویوو ایکس فولد پلاس

علاوه بر تراشه، باتری این گوشی تاشو نیز ارتقا یافته است. ویوو ایکس فولد پلاس از باتری 4730 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد؛ در حالی که مدل قبلی، یعنی ویوو ایکس فولد دارای باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی بود و حالا پیشرفت جزئی را در این بخش مشاهده می‌کنیم. افزایش ظرفیت باتری به همراه چیپست کارآمدتر و بهینه‌تر، باعث شده پرچمدار تاشوی ویوو نزدیک به دو ساعت شارژدهی بیشتری در هنگام پخش ویدیو داشته باشد.

ویوو ایکس فولد پلاس

سرعت شارژ سیمی این گوشی از 66 وات قبلی به 80 وات ارتقا پیدا کرده و اکنون می‌توانید 70 درصد ظرفیت باتری را در مدت 18 دقیقه شارژ کنید. شارژ کامل این باتری نیز فقط 35 دقیقه طول می‌کشد. همچنین شارژ بی سیم گوشی نیز روی توان 50 وات باقی مانده است.

ویوو ایکس فولد پلاس

سایر مشخصات ویوو ایکس فولد پلاس

گوشی تاشو +Vivo X Fold مانند نسخه اصلی دارای صفحه نمایش 8 اینچی تاشدنی با نسبت تصویر 4:3.55 است. این صفحه نمایش از شیشه بسیار نازک UTG و پنل LTPO ساخته شده و نرخ تازه‌سازی تصویر 1 تا 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. نمایشگر بیرونی یا کاور هم 6.53 اینچی با نسبت تصویر 21:9 است. هر دو نمایشگر، هم داخلی و هم بیرونی، به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز شده‌اند.

ویوو ایکس فولد پلاس

لولای این گوشی تاشو می‌تواند در زاویه‌های مختلف باز بماند و برای انجام تماس‌های ویدیویی بسیار مفید است. ویوو همچنین بلندگوهای این مدل را بهینه‌تر کرده تا مطمئن شود که صداها به طور کاملا واضح و بلند به گوش برسند. در پشت گوشی مانند قبل شاهد حضور دوربین چهارگانه هستیم که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی استاندارد با اندازه 1/1.57 اینچ، اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر، دیافراگم f/1.75 و لرزش‌گیر اپتیکال یا OIS است.

ویوو ایکس فولد پلاس

دوربین 48 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید با میدان دید 114 درجه و دو لنز تله فوتو (یکی 12 مگاپیکسلی با لنز 47 میلی‌متری برای عکس‌های پرتره و یکی هم 8 مگاپیکسلی پریسکوپی با بزرگنمایی 5 برابری، زوم دیجیتال 60 برابری و لرزش‌گیر اپتیکال)، تکمیل کننده دوربین‌های پشتی ویوو ایکس فولد پلاس هستند.

ویوو ایکس فولد پلاس

این گوشی تاشو در رنگ جدیدی عرضه می‌شود که قرمز است و با نام Huaxia Red عرضه می‌شود. این رنگ نیز مانند دو رنگ اصلی دیگر با چرم مصنوعی پوشانده شده است. رنگ‌های دیگر هم مشکی و آبی هستند که از مدل قبلی بدون تغییر باقی مانده‌اند.

ویوو یک قاب محافظ چرم مصنوعی نیز برای این گوشی عرضه می‌کند که باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. البته برخی از کاربران می‌توانند این قاب را به عنوان جایزه پیش‌خرید گوشی دریافت کنند.

ویوو ایکس فولد پلاس

قیمت و زمان عرضه

ویوو ایکس فولد پلاس از همین امروز برای پیش خرید در چین در دسترس قرار گرفته و از 29 سپتامبر یعنی سه روز دیگر به طور رسمی به فروش خواهد رسید. مدل پایه این گوشی تاشو از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌‌سازی داخلی بهره می‌برد و با قیمت 10 هزار یوان معادل 1400 دلار یا 1450 یورو روانه بازار می‌شود. نسخه دیگر هم دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است که با قیمت 11 هزار یوان عرضه خواهد شد. برای مقایسه باید بگوییم ویوو ایکس فولد اصلی در نسخه پایه با قیمت 9000 یوان فروخته می‌شد که به این ترتیب شاهد افزایش هزار یوانی قیمت این گوشی تاشو جدید هستیم.

ویوو ایکس فولد پلاس ویوو ایکس فولد پلاس

تعداد کمی از خریداران خوش شانس این گوشی در چین می‌توانند یک شارژر بی سیم 50 واتی و یک قاب محافظ رایگان را در صورت پیش خرید، برنده شوند که این جوایز به طور محدود تا 7 اکتبر به خریداران ارائه خواهد شد. هنوز هیچ خبر رسمی درباره عرضه +Vivo X Fold در بازارهای جهانی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*