هک شدن بانک ملی

واکنش بانک ملی به خبر هک شدن توسط گروه هکری انانیموس

ساعاتی پیش گروه هکری انانیموس ادعا کرد که بانک ملی ایران را هک کرده است. حالا روابط عمومی بانک ملی به خبر هک شدن واکنش نشان داده است.

عصر روز دوشنبه 4 مهرماه، گروه هکری انانیموس ادعا کرد که بانک ملی ایران را هک کرده است. Anonymous اسکرین شات‌هایی را نیز برای این ادعای خود منتشر کرد که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

هک شدن بانک ملی هک شدن بانک ملی

خبر هک شدن بانک ملی ایران توسط گروه انانیموس حتی در برخی رسانه‌های خارج از کشور نیز منتشر شده، اما در حال حاضر دسترسی به وبسایت بانک ملی ایران بدون هیچ مشکلی امکان‌پذیر است. روابط عمومی بانک ملی ایران نیز هک شدن این بانک را تکذیب کرده است. بانک ملی در این رابطه اعلام کرد:

در خصوص هک باید گفت اگر رخ می‌داد سایت بانک ملی از کار می‌افتاد که این اتفاق رخ نداده است. تمام سایت‌های بانک ملی در حال کار کردن هستند و حتی اختلالی هم ایجاد نشده است. سرویس‌های بانکی ما در حال حاضر در دسترس هستند و قاعدتا اگر هک یا حمله سایبری رخ می‌داد ما باید زودتر متوجه می‌شدیم.

گفتنی است در روزهای اخیر گروه انانیموس ادعا کرده بود که به وبسایت پزشکی قانونی ایران، پایگاه داده مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات کشوری، سازمان اطلاعات ایران، وبسایت پلیس ایران، وبسایت بانک مرکزی ایران، وبسایت سخنگوی دولت، وبسایت صداوسیما، سایت فارس نیوز و برخی از مراکز دولتی و سایت‌های مختلف دیگر حمله هکری کرده است که برخی از این ادعاها از سوی مقامات کشور تکذیب شدند. البته بیشتر این حملات هکری از نوع دیداس بوده و مشکل چندان زیادی را هم ایجاد نکرده بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خودتون رو به خریت زدین دارین حال میکنین

  2. خب ….مشخص شد ک این انانیموسسس ها هم یک مشت بچه نرد و عینک ذره بینی هستند ک…حتی واقعیاته یک حادثه رو برسی هم نمیکنند و مهم براشون سریع عمل کردن از روی احساسات خامه!!! و چه دردسر سازند کودکانی ک با کبریت بازی میکنند!!! و تصور میکنند دست نیافتنی هستند!!! بازی خطرناکی ست!!!