شیائومی 13 pro

سرعت شارژر شیائومی 13 پرو ، نوید یک پرچمدار بی‌رحم را می‌دهد

طبق اطلاعات لو رفته، شیائومی 13 پرو – Xiaomi 13 Pro با مشخصاتی نظیر پشتیبانی از سرعت شارژر بالا و پردازنده جدید کوالکام همراه خواهد شد.

یک گوشی هوشمند از Xiaomi که بر اساس گمانه‌زنی‌ها، همان شیائومی 13 پرو مورد انتظار است، با انبوهی از جزئیات و مشخصات کلیدی، در وب‌سایت صدور گواهی 3C ظاهر شد. طبق گزارش‌ها، این شرکت چینی در آستانه رونمایی از گوشی‌های هوشمند خود تحت سری 13، قرار دارد. علاوه بر این، شایعاتی نیز حاکی از تولید این نسل در حداقل دو نسخه وجود دارند.

طبق گمانه‌زنی‌ها، سری پرچم‌دار آتی این شرکت، شامل گوشی‌های هوشمند شیائومی 13 و 13 پرو خواهند بود که اولی به عنوان جانشینی برای شیائومی 12 پرو عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که سری Xioami 13 احتمالا در نوامبر یا دسامبر 2022 (آبان یا آذر) رونمایی خواهد شد. با این حال، سری 13 پرو با کمی فاصله، در سال 2023 به طور رسمی معرفی می‌شود.

شیائومی 13 پرو

اخیرا شایعات زیادی پیرامون سری 13 پرو در فضای مجازی دیده می‌شود. پیشتر، شیائومی تصاویری از این نسخه را به اشتراک گذشته بود. با این حال، شرکت چینی هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی‌های هوشمند سری 13 را اعلام نکرده است.

اطلاعات لو رفته از شیائومی 13 پرو

این گوشی دارای شماره مدل 2210132C در وب‌سایت صدور گواهی 3C است. علاوه بر این، مشخصات کامل Xiaomi 13 Pro احتمالا در ماه دسامبر به طور رسمی منتشر خواهد شد. فهرست منتشر شده در 3C حاکی از آن است که شیائومی 13 پرو از شارژر سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. نسل گذشته این سری، یعنی 12 پرو نیز با توان شارژ مشابه عرضه شده بود.

مشخصات شیائومی 13 پرو

پشتیبانی از شارژر 120 واتی بدین معناست که شیائومی 13 پرو تنها ظرف چند دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. با این حال، جزئیات چندانی در مورد ظرفیت باتری شیائومی 13 پرو منتشر نشده اما طبق شایعات، نسخه معمولی این سری احتمالا با ظرفیت باتری 4600 میلی‌آمپر ساعت همراه خواهد بود.

علاوه بر این، Xiaomi 13 Pro احتمالا به پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به همراه 12 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. در تصاویر لو رفته این گوشی، طراحی جدید ماژول دوربین نیز قابل مشاهده است. طبق گزارش‌ها، شیائومی 13 پرو دارای یک نمایشگر خمیده AMOLED خواهد بود. این دستگاه احتمالا از رابط کاربری MIUI 14 بر پایه اندروید 13 استفاده خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*