رندر گلکسی اس 23

بزرگترین تغییر گلکسی اس 23 اولترا تایید شد؛ غول گوشی های اندرویدی چه سورپرایزی دارد؟

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی مورد انتظار گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra سامسونگ با سورپرایزی بزرگ در بخش دوربین همراه خواهد بود.

روز گذشته، یک افشاگر قابل اعتماد، به انتشار چند رندر از گوشی مورد انتظار گلکسی اس 23 اولترا پرداخت که نشان‌دهنده تغییراتی صرفا جزئی در مقایسه با نسل قبل بود. چه طرفدار طراحی گلکسی اس 22 اولترا باشید یا خیر، به نظر نمی‌رسد که تغییر چندانی در جانشین آینده آن وجود داشته باشد. با این حال، طراحی تنها بخشی از داستان است و یکی دیگر از مواردی که گوشی‌های پریمیوم سری S را هیجان‌انگیز می‌کند، سخت‌افزار دوربین است و طبق آخرین شایعات، این گوشی مطمئنا با یک دوربین جدید همراه خواهد شد.

با اینکه نسل کنونی، یعنی گلکسی اس 22 اولترا با بیش‌ترین تعداد مگاپیکسل در مقایسه با هم‌رده‌های خود همراه است، اما سامسونگ نیز قصد دارد، سرانجام پس از سه سال استفاده از سنسور 108 مگاپیکسلی، آن‌را با نمونه جدیدتر 200 مگاپیکسلی جایگزین کند. به نقل از وب‌سایت هلندی گلکسی کلاب، مطمئنا Galaxy S23 Ultra با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. در حالی‌که مگاپیکسل بالاتر لزوما به معنای افزایش کیفیت تصویر نیست، اما بالا رفتن وضوح آن، به شما این امکان را می‌دهد تا جزئیات بیشتری را ثبت کنید و فضای گسترده‌تری برای اعمال ادیت و تغییرات در عکس‌ها فراهم می‌شود. گفتنی است که سنسور 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 اولترا، یکی از بهترین دوربین‌ها در میان گوشی‌های هوشمند 2022 است.

گلکسی اس 23

با این وجود، سنسور 200 مگاپیکسلی یک گام بزرگ در مقایسه با نمونه پیشین خواهد بود و طبق شایعات، می‌توان انتظار خروجی تصاویر و ویدیوهای بسیار بهتری را از آن داشت. این سنسور تنها اندکی بزرگ‌تر از نمونه اس 22 اولترا خواهد بود و انتظار داریم که از دیافراگم بزرگ‌تری برای جذب نور برخوردار باشد. گلکسی کلاب هم‌چنین تاکید کرده که S23 Ultra، سنسور تله‌فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابر و ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر را از سری گلکسی اس 22 اولترا دریافت خواهد کرد. هنوز در مورد سنسور فوق‌عریض اطلاعاتی در دست نیست.

گلکسی اس 23 اولترا احتمالا به مانند نسل گذشته، با نمایشگر 6.8 اینچی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد، اما ظاهرا از حسگر اثرانگشت بهبودیافته و تراشه سریع‌تر اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره خواهد برد. در بخش طراحی نیز، با توجه به رندرهای منتشر شده، کناره‌های گوشی کمی‌ صاف‌تر، حدودی بلندتر و پهن‌تر، اما باریک‌تر به نظر می‌رسد. پیش‌تر، گلکسی اس 22 اولترا در ماه فوریه سال جاری معرفی شد. اما با توجه به عرضه زودهنگام تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 از سوی کوالکام، انتظار داریم تا سری S23 زودتر از موعد پیش‌بینی شده عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*