تهویه مطبوع میجیا شیائومی

کولر گازی هوشمند شیائومی با سیستم تمیز کننده خودکار، فقط 9 میلیون تومان قیمت دارد!

کولر گازی هوشمند 1.5 اسب بخاری شیائومی میجیا با قابلیت خودتمیزشونده اتوماتیک، ویژگی‌های گرمایشی و مصرف برق پایین رونمایی شد.

شیائومی از کولر گازی هوشمند اینورتر 1.5 اسب بخاری جدید خود با قابلیت صرفه‌جویی در مصرف برق و هم‌چنین ویژگی‌‌های گرمایشی و خودتمیزشونده رونمایی کرد. دستگاه تهویه مطبوع جدید میجیا در مقایسه با نمونه‌های دیواری و کم‌مصرف موجود در بازار می‌تواند تا 91 کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه‌جویی کند.

کولر گازی هوشمند شیائومی از یک کمپرسور اینورتر چرخشی کاملا محصور با روتور مغناطیسی دائمی بهره می‌برد. این ویژگی به روتور اجازه می‌دهد تا به آرامی و به شیوه‌ای کارآمد فعال باشد. این دستگاه، حجم تهویه گردشی 660 متر مکعب در ساعت را ارائه داده و گرمایش و سرمایش سریع را با توجه به دمای مشخص شده، فراهم می‌کند. کولر گازی هوشمند اینورتر شیائومی 1.5HP، اتاق‌هایی به مساحت 16 تا 20 متر را به خوبی پوشش می‌دهد. عملکرد دوگانه دما و رطوبت آن نیز باعث سهولت در تنظیم دستگاه شده است.

کولر گازی هوشمند شیائومی

کولر گازی شیائومی هم‌چنین مجهز به مکانیزم خودتمیزشونده با استفاده از پره‌های آلومینیوم هیدروفیل است. این قابلیت باعث شده تا دستگاه به طور خودکار قادر به پاک‌سازی تجمعات آلودگی باشد که به لطف فیلتر ضدباکتری و ضدکپک تقویت شده است. تهویه مطبوع 1.5 اسب بخاری شیائومی را می‌توان از طریق ادغام با اکوسیستم خانه هوشمند میجیا و با استفاده از برنامه اختصاصی و هم‌چنین دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی Xiao کنترل کرد. برنامه MIJIA هم‌چنین در صورت مسدود شدن فیلتر کولر گازی، به کاربر اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

قیمت کولر گازی اینورتر شیائومی، 2599 یوان (365 دلار) در چین تعیین شده و از طریق پلتفرم‌های خرده‌فروشی این کشور نظیر JD.com، با تخفیف ویژه قابل سفارش است. در حال حاضر، جزئیاتی از عرضه جهانی این دستگاه منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*