مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

با برترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ آشنا شوید

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ با طراحی نوآورانه و قابلیت‌های متعدد خود می‌توانند به خوبی به نیاز گیمرها پاسخ دهند. در ادامه با سه مانیتور گیمینگ برتر سامسونگ آشنا خواهیم شد.

امروزه تلویزیون‌ها و نمایشگرها به میزان چشمگیری پیشرفت کردند و می‌توانند تا حد قابل قبولی به نیاز گیمرها پاسخ دهند، اما مانیتورهای گیمینگ با طراحی بهینه، واکنش‌پذیری بالا، رنگ‌بندی فوق‌العاده و فناوری‌های پیشرفته آمده‌اند تا بهترین تجربه از بازی‌ها را به گیمرها ارائه دهند.

در همین راستا شرکت سامسونگ برای مانیتورهای گیمینگ خود طراحی نوآورانه و قابلیت‌های متعددی را در نظر گرفته تا به خوبی به نیاز گیمرها پاسخ دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با برترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ آشنا کنیم.

معرفی برترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

مانیتور اودیسه G7

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

محیط دید کافی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های طرفداران بازی‌های اول شخص (FPS) محسوب می‌شود و عدم دید کافی باعث عقب ماندن از رقبا خواهد شد. در همین راستا مانیتور اودیسه G7 به عنوان یکی از برترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ می‌تواند به خوبی به نیاز گیمرها پاسخ دهد. این مانیتور از پنل خمیده با انحنای 1000R بهره می‌برد و می‌تواند تجربه‌ای گسترده و فراگیر از بازی را به همراه داشته باشد.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

از سایر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به و وضوح تصویر WQHD، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای و نرخ بروزرسانی 240 هرتز اشاره کرد که با آنها می‌تواند عملکردی چشم‌نوازی را ارائه دهد. مشتریان می‌توانند مانیتور اودیسه G7 را در دو مدل 27 و 32 اینچی خریداری کنند. این مانیتور گیمینگ از پنل QLED و قابلیت HDR600 نیز بهره می‌برد تا طیف کاملی از رنگ‌ها را پوشش دهد و جزئیات را در تاریک‌ترین و روشن‌ترین تصاویر به نمایش بگذارد.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

طراحان سامسونگ در پشت این مانیتور یک چراغ نوری آبی رنگ را در نظر گرفتند که از G-sync و Freesync پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود بین گرافیک و پنل نمایشگر سازگاری بیشتری به وجود بیاید. این مانیتور از پورت‌های متعددی چون USB، جک هدفون HDMI و DisplayPort نیز بهره می‌برد. از سایر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پوشش بیش از 1 میلیارد رنگ، زاویه دید 178 درجه و پشتیبانی از فناوری HDR اشاره کرد.

مانیتور اودیسه G5

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

مانیتور اودیسه G5 به عنوان یکی دیگر از برترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ محسوب می‌شود. این مانیتور دارای وضوح تصویر WQHD بوده تا بتواند کوچک‌ترین جزئیات بازی را نمایش دهد. این مانیتور از واکنش‌پذیری 1 میلی‌ثانیه‌ای و نرخ به‌روزرسانی 144Hz (در مدل 34 اینچی از نرخ به‌روزرسانی 165) اینچی بهره می‌برد و به همین دلیل می‌تواند تمام اتفاقات در حال وقوع در بازی را با سرعت و کیفیت بسیار بالایی به نمایش بگذارد.

the best samsung gaming monitors

مانیتور اودیسه G5 از قابلیت AMD FreeSync Premium بهره می‌برد تا بتواند عملکرد سطح بالایی را ارائه دهد. نرخ کنتراست پویای این مانیتور به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های آن محسوب می‌شود که باعث نمایش چشم‌نواز محتوا خواهد شد. این مانیتور قادر به پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ بوده و با زاویه دید 178 درجه‌ای خود تصویری فراگیری را ارائه خواهد داد. همچنین این مانیتور از طراحی خاص و مدرنی نیز بهره می‌برد.

the best samsung gaming monitors

از سایر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به Eco Saving Plus برای کاهش انرژی مصرفی، حالت محافظ چشم (Eye Saver Mode)، تصویر بدون لرزش (flicker free)، پنل VA و نسبت کنتراست 2,500:1 اشاره کرد. مشتریان می‌توانند مانیتور اودیسه G5 را در سه مدل 27، 32 و 34 اینچی خریداری کنند.

مانیتور CRG5

the best samsung gaming monitors

یکی دیگر از برترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ ، مانیتور CRG5 است که این شرکت کره‌ای آن را برای مشتریان با بودجه کم در نظر گرفته است. از این رو مانیتور CRG5 را باید یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ اقتصادی در بازار دانست. البته این مانیتور با قیمت اقتصادی خود همچنان از قابلیت‌های قابل توجه‌ای بهره می‌برد.

این مانیتور با نرخ به‌روزرسانی 240Hz و سازگاری با G-sync به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بازی‌های با گرافیک بالا محسوب می‌شود. این مانیتور سامسونگ در مدل 27 اینچی همانند سری اودیسه از صفحه منحنی بهره می‌برد. البته شعاع انحنای آن 1500 میلی‌متر است. مانیتور CRG5 با رزولوشن تصویر 1,920 در 1,080 پیکسل و نسبت کنتراست 3000:1 می‌تواند جزئیات بخش‌های تیره و روشن بازی را به خوبی نشان دهد.

از سایر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به پنل VA، تصویر بدون لرزش، حالت محافظت چشم و زمان واکنش‌پذیری 4 میلی‌ثانیه‌ای به همراه پورت‌های پورت‌های HDMI، یک پورت USB 3.0 و Displayport 1.2 اشاره کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*