فروش آیفون 14

فروش آیفون 14 در مشهد ممنوع شد!

اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد فروش آیفون 14 در مشهد ممنوع است.

اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد اطلاعیه‌ای را برای فروشگاه‌های فروش تلفن همراه صادر کرد که طبق آن فروش آیفون 14 تا اطلاع ثانوی در مشهد ممنوع خواهد بود.

ممنوعیت فروش آیفون 14 در مشهد 

فروش آیفون 14

اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر از ممنوعیت فروش iPhone 14 در مشهد خبر داد:

در حال حاضر با توجه به عدم ورود آیفون 14 به صورت قانونی توسط شرکت‌های وارد کننده، لذا فروش این کالا در واحد‌های صنفی تا اطلاع ثانوی غیر قانونی و قاچاق محسوب می‌گردد و همچنین فروش کالای مسافری به صورت تجاری نیز ممنوع می‌باشد.

شایان ذکر است بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در جهت بررسی بازار در هفته جاری، اقدامات کنترلی را نیز انجام خواهند داد.

در همین راستا یکی از فروشندگان اپل استور مشهد با تایید ممنوعیت فروش گوشی iPhone 14 توسط اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد گفت طبق این اطلاعیه امکان رجیستری این گوشی نیز وجود ندارد. وی افزود گوشی های آیفون که هم‌اکنون در سطح بازار وجود دارند بدون رجیستری هستند؛ برای مثال آیفون 14 پرو مکس 256 گیگباباتی با قیمت 56 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. احسنت! ننگ است واقعاً کالای تحریمگر غذا و داروی ملّت را با منّت و خواری چندلا گرانتر بخری که برای روشن کردن و پز خالی دادنش هزار و یک دوز و کلک لازم باشد. و السلام

  2. خخ دولت فیلترینگ و ممنوعیت

  3. تقصیر خود مردمه که ساکت هستند.. و بعصیا فکر میکنن اینجا کره شمالی هست