طراحی گوگل پیکسل 7

طراحی رسمی گوگل پیکسل 7 را در این ویدیو تماشا کنید

طراحی رسمی گوشی های گوگل پیکسل 7 – Google Pixel 7 و پیکسل 7 پرو در ویدیوهای تبلیغاتی گوگل مشخص شدند. در ادامه، نگاهی به ویژگی‌های ظاهری این گوشی پرچمدار می‌اندازیم.

تنها چند روز تا معرفی گوشی های جدید گوگل یعنی گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو فاصله داریم. البته مدتی است که از برخی ویژگی‌های این گوشی‌ها باخبر شده‌ایم، اما حالا می‌خواهیم نگاه دقیق‌تری به گوشی های بعدی گوگل بیندازیم. خوشبختانه به تازگی گوگل ویدیوهای باکیفیت دیگری را منتشر کرده است که این بار روی طراحی Pixel 7 و Pixel 7 Pro تمرکز دارند.

طراحی گوگل پیکسل 7

این ویدیو با نمایش رنگ اختصاصی لیمویی پیکسل 7 شروع می‌شود و نمای نزدیکی از طراحی جسورانه‌ی قسمت دوربین گوشی و برآمدگی این بخش را مشاهده می‌کنیم. این ویدیو همچنین نگاه دقیق‌تری به سایر رنگ‌های پیکسل 7 از جمله رنگ Obsidian می‌اندازد. اگرچه ویدیوی منتشر شده از سوی گوگل، کوتاه است، اما دیدن جزئیات دقیق طراحی گوشی هوشمند پیکسل 7 می‌تواند درک بهتری از ظاهر گوشی و کیفیت ساخت آن به ما بدهد.

طراحی پیکسل 7 پرو

علاوه بر پیکسل 7، گوگل ویدیوی جداگانه‌ای را نیز منتشر کرده که طراحی گوشی پیکسل 7 پرو را به نمایش می‌گذارد. البته در این ویدیوی جدید اطلاعات زیادی به اشتراک گذاشته نمی‌شود، اما نگاه دقیق‌تری به برخی از عناصر طراحی و رنگ‌بندی Pixel 7 Pro به ما می‌دهد. نمای نزدیک از قاب دوربین، لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر، بدنه‌ی صیقلی گوشی و سایر جزئیات ظاهری گوشی در این ویدیو قابل مشاهده هستند.

گوگل در توضیحات این ویدیو بیان کرده که پیکسل 7 پرو یکی از زیباترین طراحی‌ها را خواهد داشت. بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم صیقلی ساخته شده است و در سه رنگ Snow، Hazel و Obsidian به بازار عرضه می‌شود که در واقع سفید، طوسی و مشکی هستند.

طراحی گوگل پیکسل 7

در مورد جزئیات دیگر گوشی های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، ما هنوز اطلاعات کمی داریم. با وجود این که گوگل اولین بار در ماه می و در جریان رویداد Google I/O از این گوشی‌ها پرده برداشت، اما در این مدت همواره در خصوص اطلاعاتی که به اشتراک می‌گذارد بسیار مراقب بوده است. تاکنون ما می‌دانیم که این گوشی‌ها از نظر ظاهری چگونه خواهند بود و چه رنگ‌هایی خواهند داشت. همچنین مشخص شده که هر دو مدل از پردازنده نسل بعدی گوگل به نام Tensor G2 استفاده می‌کنند.

در خصوص جزئیات دیگر، ما مطلع شده‌ایم که این گوشی‌ها از روز ششم اکتبر، یعنی 14 مهرماه برای پیش خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در همین روز (سه روز دیگر) شاهد معرفی کامل گوشی های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در رویداد Made By Google خواهیم بود. علاوه بر گوشی‌های سری Pixel 7، انتظار داریم گوگل جزئیات بیشتری را در خصوص اولین دستگاه Wear OS خود یعنی ساعت هوشمند پیکسل واچ ارائه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*