چری تیگو 7 پلاس 2023

معرفی چری تیگو 7 پلاس 2023 ؛ طراحی جدید، آپشن های مدرن و موتور قدرتمندتر

چری تیگو 7 پلاس 2023 معرفی شد. مدل جدید تیگو 7 پلاس اکنون از طراحی جدید، آپشن‌های مدرن و پیشرانه قدرتمندتر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

چری از تیگو 7 پلاس 2023 پرده برداشت. این شاسی بلند چینی در مدل 2023 از لحاظ طراحی تغییرات زیادی را تجربه کرده تا نسبت به قبل اسپرت‌تر شود. همچنین چری این خودرو را به آپشن‌های مدرن و موتور قدرتمندتر نیز مجهز کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه جدید چری تیگو 7 پلاس آشنا خواهیم شد.

معرفی چری تیگو 7 پلاس 2023

طراحی بیرونی

چری تیگو 7 پلاس 2023

این شاسی بلند چینی در واقع همان تیگو 7 پرو موجود در بازار ایران محسوب می‌شود، اما اکنون به یک جلوپنجره بزرگتر با میله‌های عمودی و روکش کرومی مجهز شده است. همچنین در نمای جلو چراغ‌های تیزتر و ورودی‌هوای بزرگتر نیز به چشم می‌خورند.

چری تیگو 7 پلاس 2023

بخش عقب تیگو 7 پلاس 2023 بر خلاف نمای جلو تغییرات زیادی را تجربه نکرده و طراحان با تغییراتی جزئی در چراغ‌های عقب و خروجی اگزوز چهارگانه توانستند این بخش را نسبت به قبل متمایز کنند. به طور کلی تغییراتی که طراحان چری اعمال کردند باعث شده این شاسی بلند چینی نسبت به قبل اسپرت‌تر به نظر برسد.

طراحی داخلی

چری تیگو 7 پلاس 2023

تیگو 7 پلاس 2023 در بخش کابین نیز به یک داشبورد بزرگ‌تر به همراه دو نمایشگر یکپارچه برای بخش اطلاعات سرگرمی و صفحه‌آمپر مجهز شده است. از سایر تغییرات کابین این خودرو می‌توان به چیدمان جدید دکمه‌ها در کنسول مرکزی، طراحی جدید فرمان، رنگ‌های جدید برای فضای داخلی، سقف پانوراما، دسته دنده با پوشش شیشه‌ای مشابه خودروهای بی ام و، نمایشگر مرکزی بزرگتر و سیستم تهویه مطبوع خودکار 2 منطقه‌ای با پد لمسی اشاره کرد.

Chery Tiggo 7 Plus 2023

تیگو 7 پلاس 2023 در بازار روسیه با یک سیستم صوتی با 8 بلندگو و سیستم‌های کمکی رانندگی متعدد به فروش خواهد رسید. از جمله سیستم‌های کمکی رانندگی این نسخه می‌توان به دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، سیستم حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد

مشخصات فنی چری تیگو 7 پلاس 2023

Chery Tiggo 7 Plus 2023

تیگو 7 پلاس جدید در بازار چین و روسیه با پیشرانه 1.6 لیتری توربو جدید عرضه خواهد شد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

Chery Tiggo 7 Plus 2023

همچنین چری مدتی قبل از نسخه پلاگین هیبرید تیگو 7 پلاس نیز پرده برداشت که طراحان با استفاده از تغییراتی در جلوپنجره و رینگ توانستند آن را نسبت به سایر نسخه‌ها متمایز سازند. چری تیگو 7 پلاس پلاگین هیبرید 2023 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با پشتیبانی از سیستم هیبریدی پلاگین هیبرید مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 320 اسب بخار را تولید کند. قدرت تولیدی نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*