دایمنسیتی 9000 پلاس

دایمنسیتی 9000 پلاس، تمام پردازنده های اسنپدراگون را در بنچمارک انتوتو شکست داد

تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس – Dimensity 9000 Plus موفق شد با غلبه بر تمامی گوشی‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام بر تخت پادشاهی پردازنده‌های اندرویدی بنشیند.

امروز AnTuTu لیستی از قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی ماه سپتامبر سال جاری در چین را منتشر کرد. بر اساس این لیست، تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس مدیاتک موفق به شکست تمامی پردازنده‌های اسنپدراگون شد و به تنهایی در صدر جدول ایستاد.

بر طبق لیست منتشر شده از انتوتو، گوشی ایسوس راگ فون 6D که به تراشه Dimensity 9000+ مجهز است، موفق شد نه محصول دیگری که همگی به قدرتمندترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تجهیز شده‌اند را کنار بزند و بالاترین امتیاز را در این تست به دست آورد. متوسط امتیاز کسب شده توسط این گوشی 1123036 است.

ایسوس راگ فون 6

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی ROG Phone 6D ایسوس علاوه بر کسب بالاترین امتیاز در تست انتوتو، به لطف عملکرد خیره‌کننده سیستم تهویه، عملکرد بسیار خوبی را هم در بخش دفع حرارت ارائه می‌کند. طراحی فوق‌العاده سیستم تهویه این گوشی دستاوردی بزرگ در صنعت گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و ترکیب آن با پردازنده قدرتمند دایمنسیتی 9000 پلاس عملکردی بی‌رقیب را برای پرچمدار جدید ایسوس رقم خواهد زد.

دایمنسیتی 9000 پلاس؛ پادشاه جدید دنیای پردازنده‌های اندروید

تمامی دستگاه‌های حاضر در لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی ماه سپتامبر، به جز راگ فون 6D ایسوس، به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهزند. پس از پرچمدار جدید ایسوس، گوشی وان پلاس Ace پرو با کسب میانگین امتیاز 1111200 و iQOO 10 Pro با کسب میانگین امتیاز 1091058 امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

همچنین گوشی گیمینگ رد مجیک 7S پرو، Legion Y70 لنوو و iQOO 10 استاندارد نیز به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا ششم این لیست قرار گرفتند و موتورولا ایکس 30 پرو و شیائومی 12S پرو رتبه‌های بعدی را تصاحب کردند. بعلاوه، رتبه‌های نهم و دهم لیست پرقدرت‌ترین پرچمداران اندرویدی به ترتیب به دو گوشی Redmi K50 Extreme Edition و شیائومی میکس فولد 2 رسید. جزئیات بیشتر این لیست در زیر قابل مشاهده خواهد بود:

دایمنسیتی 9000 پلاس

بد نیست بدانید که تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس محصولی پریمیوم از مدیاتک است که قادر به پشتیبانی از فناوری‌های مخابراتی نسل پنجم بوده و به یک هسته سریع کورتکس X2 با حداکثر سرعت 3 گیگاهرتز مجهز است. همچنین سه هسته A710 با حداکثر سرعت 2.85 گیگاهرتز در کنار این هسته سریع به فعالیت مشغولند و چهار هسته بهینه کورتکس A510 با حداکثر سرعت 1.8 گیگاهرتز نیز برای انجام امور کم‌مصرف به کار می‌روند.

این تراشه با معمای جدید چهار نانومتری TSMC ساخته شده و در آن همه هسته‌ها از 6 مگابایت کش سیستمی و 8 مگابایت کش L3 بهره می‌برند.

دایمنسیتی 9000 پلاس

علاوه بر این، تراشه‌های Dimensity 9000+ قادر به پشتیبانی از حافظه‌های LPDDR5X با حداکثر سرعت 7500 مگابیت بر ثانیه هستند و واحد پردازش گرافیکی ده هسته ای Mali G710 در نقش کارت گرافیک یکپارچه این چیپست به ایفای نقش مشغول است. این تراشه، در شمار یکی از نخستین محصولاتی است که با معمای چهار نانومتری TSMC ساخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*