فصل 11 سریال داستان ترسناک آمریکایی

تاریخ پخش فصل 11 سریال داستان ترسناک آمریکایی اعلام شد

شبکه FX بطور رسمی خبر پخش فصل 11 سریال داستان ترسناک آمریکایی – American Horror Story را تایید و تاریخ دقیق آن را اعلام کرد.

سریال آنتولوژی داستان ترسناک آمریکایی، یکی از بهترین سریال‌ها در ژانر وحشت محسوب می‌شود. این سریال موفق و محبوب توسط رایان مورفی و برد فالچوک کارگردانی شده و هر فصل از آن به موضوعی متفاوت اشاره دارد.

داستان ترسناک آمریکایی تاکنون توانسته 16 جایزه امی و 2 جایزه گلدن گلوب را از آن خود کند. اسپین آف این سریال با نام داستان‌های ترسناک آمریکایی نیز در سال 2021 پخش شد و تاکنون 2 فصل از آن در اختیار بینندگان قرار گرفته است.

فصل اول داستان ترسناک آمریکایی در سال 2011 و با نام Murder House به روی آنتن رفت. فصل دهم سریال در سال 2021 با نام Double Feature و در 10 قسمت پخش شد. حال رایان مورفی اعلام کرده که فصل یازدهم با نام American Horror Story: New York City در شهر نیویورک فیلمبرداری خواهد شد.

مورفی همچنین به تاریخ پخش این سریال محبوب اشاره کرد. دو قسمت اول این سریال ده قسمتی در تاریخ 27 مهر (19 اکتبر) به روی آنتن شبکه FX خواهد رفت و 28 مهر در دسترس بینندگان شبکه هولو قرار می‌گیرد. بقیه قسمت‌ها بصورت هفته‌ای دو قسمت پخش خواهند شد.

از بازیگران American Horror Story: New York City می‌توان به جو مانتلو، بیلی لورد، زکری کینتو، راسل تووی، لسلی گروسمان، چارلی کارور، ساندرا برنهارد، آیزاک پاول و دنیس اوهر اشاره نمود. بازیگران ثابت این سریال یعنی سارا پلسون و ایوان پیترز در این فصل حضور ندارند.