گوشی گلکسی A14 سامسونگ

گوشی گلکسی A14 سامسونگ را در این تصاویر جدید ببینید

تصاویر و اطلاعات جالب توجهی از گوشی اقتصادی گلکسی A14 سامسونگ به بیرون درز کرده که خبر از شباهت زیاد آن با نسل قبلی تنها با کمی تغییر می‌دهد.

دسامبر گذشته سامسونگ از گوشی گلکسی A13 5G رونمایی کرد، در حالی که نسخه 4G آن قبل‌تر همراه با چیپست Helio G80‌ مدیاتک وارد بازار شده بود. حالا پس از گذشت چند ماه تصاویری از گوشی گلکسی A14 سامسونگ به بیرون درز کرده که به زودی رونمایی خواهد شد.

برخلاف A13 که به یک نمایشگر Infinity-V مجهز بود، مدل A14 از یک نمایشگر نوع Infinity-U استفاده می‌کند. منبع می‌گوید پنل این نمایشگر می‌تواند LCD باشد، ابعاد آن ۶.۸ اینچی و رزولوشن آن هم فول اچ‌دی باشد.

قاب پشتی این گوشی شبیه به مدل A13 5G است. درست مثل همان به دوربین سه‌گانه مجهز است و یک فلاش هم در سمت راست سنسورهای دوربین قرار دارد. روی فریم سمت راست گوشی کلیدهای تنظیم ولوم و پاور (حسگر اثر انگشت در داخل آن) تعبیه شده، در حالی که اسلات سیم کارت در طرف چپ است. در زیر دستگاه پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، میکروفون و حفره‌های اسپیکر قرار دارد. در بالای قاب هم میکروفون ثانویه دیده می‌شود.

منبع می‌گوید ابعاد گوشی گلکسی ای ۱۴ سامسونگ برابر با ۱۶۷.۷ در ۷۸.۷ در ۹.۳ میلی‌متر است و ۰.۵ میلی‌متر ضخامت بیشتری نسبت به مدل‌های 4G و 5G نسل قبلی خودش دارد. به احتمال خیلی زیاد این افزایش ضخامت حاکی از حضور یک باتری بزرگ‌تر از ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت در زیر قاب گوشی است. سامسونگ طی ماه‌های پیش رو از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*