ویدیو تبلیغاتی دوربین آیفون ۱۴ پرو

تماشا کنید: قدرت‌نمایی دوربین آیفون ۱۴ پرو در یک ویدیو تبلیغاتی

اپل یک ویدیو تبلیغاتی جدید را منتشر کرده که عملکرد دوربین آیفون ۱۴ پرو – iPhone 14 Pro، حالت سینماتیک و اکشن مود آن را به نمایش می‌گذارد.

اپل روز جمعه ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرد که به Action Mode و دیگر امکانات جدید دوربین آیفون ۱۴ پرو اشاره می‌کند. Action Mode، Cinematic Mode و سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آیفون‌های اپل در این ویدیو به نمایش گذاشته شده است. دو حالت اکشن مود و سینماتیک مود با وضوح 4K در گوشی‌های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس هم حضور دارند، اما این دو دیوایس همچنان از یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

ویدیو تبلیغاتی اپل برای دوربین آیفون ۱۴ پرو

در این ویدیوی تبلیغاتی، یک فیلمساز با استفاده از گوشی آیفون ۱۴ پرو صحنه‌های متحرکی مثل دویدن مرغ، یک صحنه مبارزه‌ای، رقص یک فرد، انیمیشن استوپ موشن و یک گرگ در حال شکار را ضبط می‌کند.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی گوشی‌های اپل قادر به ضبط ویدیوهای باکیفیتی با فرمت ProRAW است. این دوربین از یک سنسور Quad Pixel برای ضبط تصاویری باکیفیت استفاده می‌کند. موتور جدید Photonic Engine، ویرایش محاسباتی تصاویر را از زمانی نزدیک شروع فرآیند عکسبرداری آغاز می‌کند که باعث می‌شود داده‌های بیشتری همراه عکس حفظ شود.

Action Mode به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهایی روان را در صحنه‌هایی که نیاز به حرکت است بگیرند. عملکرد این حالت مثل گیمبال است. Cinematic Mode نیز ویدیوهایی با عمق میدان وسیع را ضبط خواهد کرد که کاربر می‌تواند بین دو نقطه فوکوس جابجا شود. تمام گوشی‌های سری iPhone 14 اپل قادر به ضبط ویدیوهایی با وضوح 4K و نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*