هواوی نوا 10 SE

هواوی نوا 10 SE معرفی شد؛ گوشی نازک اندام چینی با شارژ 66 واتی

گوشی هواوی نوا 10 SE با مشخصات فنی میان‌رده ولی جذاب مثل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۶ واتی و همچنین قیمت مقرون به صرفه معرفی شد.

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی‌های سری nova 10 هواوی در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ برلین که ماه گذشته میلادی برگزار شد رونمایی شدند. این خانواده را در دو نسخه معمولی و پرو دیده بودیم. حالا هواوی سومین عضو این خانواده، گوشی هواوی نوا 10 SE را معرفی کرده است.

مشخصات فنی و امکانات هواوی نوا 10 SE

این دیوایس همان طراحی دیگر اعضای سری نوا ۱۰ را ارائه می‌کند که شامل دو حلقه بزرگ برای دوربین‌های پشتی می‌شود. وزن این دستگاه ۱۸۴ گرم و ضخامتش هم فقط ۷.۳۹ میلی‌متر است که باعث می‌شود یکی از باریک‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۲ نیز لقب بگیرد.

هواوی نوا 10 SE

گوشی هواوی نوا ۱۰ اس ای از چیپست اسنپدراگون 680G قدرت می‌گیرد که به شبکه LTE مجهز بوده و یک پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای با چهار هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Kryo 265 Gold و چهار هسته ۱.۹ گیگاهرتزی Kryo 265 Silver را شامل می‌شود. پردازشگر گرافیکی Adreno 610 نیز همراه این چیپست است و سازنده آن را در سه نسخه با پیکربندی حافظه/رم مختلف شامل ۶/۱۲۸ گیگ، ۸/۱۲۸ گیگ و ۸/۲۵۶ گیگ وارد بازار می‌کند.

هواوی نوا 10 SE

در جلوی این گوشی یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس حضور دارد. این یعنی واجد شرایط ارائه حسگر اثر انگشت درون صفحه است، اما هواوی برای مهار هزینه‌ها، حسگر اثر انگشت را به کنار گوشی برده و در داخل کلید پاور قرار داده است.

هواوی نوا 10 SE

دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم لنز f/1.9 است که فیلمبرداری آن به وضوح 1080p (فول اچ‌دی) محدود می‌شود. در کنار آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز حضور دارد. در جلوی گوشی نیز شاهد حضور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 هستیم.

از آنجا که هواوی این گوشی را برای بازار جهانی طراحی کرده، در نتیجه خبری از سیستم عامل HarmonyOS نیست و آن را با اندروید و رابط کاربری سفارشی EMUI 12 عرضه می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 10 SE می‌توان به یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۶۶ وات، دو اسلات سیم کارت و کیت NFC (که این مورد فقط در نسخه مجهز به رم ۸ گیگ موجود است) اشاره کرد. سازنده چینی این گوشی میان‌رده زیبا را در رنگ‌بندی نقره‌ای، سبز و مشکی و با قیمتی اعلام نشده وارد بازار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. (×) خبری از سیستم عامل HarmonyOS نیز ← خبری از HarmonyOS نیست (√)

  2. حامد صارمی ملاقاسم

    واتساب