تیر خلاص دادستان کل کشور بر واتساپ و اینستاگرام

تیر خلاص دادستان کل کشور بر پیکر بی جان واتساپ و اینستاگرام در ایران

دادستان کل کشور با اشاره به این که کسب و کارهای مردم در اینستاگرام با مشکل مواجه شده، اظهار داشت که در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاس‌های جرم و جنایت، بی‌عفتی و هرزگی هستیم.

در پی ناآرامی‌های اخیر در کشور، فیلترینگ شدیدی برای شبکه های اجتماعی و حتی ابزارهای دور زدن اینترنت نظیر وی پی ان اعمال شده است. تاکنون گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره فیلتر دائمی اینستاگرام و واتساپ شده و عده‌ای معتقدند که قرار نیست این دو شبکه اجتماعی و پیام رسان محبوب رفع فیلتر شوند. حالا دادستان کل کشور در این مورد اظهار نظر کرده است.

تیر خلاص دادستان کل کشور بر واتساپ و اینستاگرام

منتظری

چند روز پیش درباره نشانه‌هایی که حکایت از فیلتر دائمی اینستاگرام و واتساپ دارند صحبت کردیم. به تازگی دادستان کل کشور اعلام کرده اگرچه کسب و کار مردم در اینستاگرام با مشکلاتی مواجه شده، اما بهتر آن بود که پیش از این دوراندیشی‌هایی در این خصوص انجام می‌شد. به گفته حجت‌الاسلام منتظری، باید از همان ابتدا بستری برای کسب و کارهای مردم در داخل ایجاد می‌کردیم تا جوانان در این فضا فعالیت کنند.

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در همایش بررسی نقش نخبگان در جهاد تبیین تأکید کرد که امروزه دشمن سعی می‌کند از ابزارهای فرهنگی استفاده کند و با این ترفندها ارزش‌های اعتقادی مسلمانان را زیر سوال ببرد. وی خاطرنشان کرد که پیش‌تر از این‌ها می‌بایست هوشیار می‌بودیم تا دشمن به فکر شبیخون فرهنگی نیفتد. منتظری همچنین از مسئولان نظام انتقاد کرد و بیان داشت:

کاش آن زمان که مقام معظم رهبری بحث مقابله با تهاجم فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات را مورد تاکید قرار داده بودند، اقدام می‌کردیم. امروز فردی که در گذشته مسئولیت ایجاد این شبکه را بر عهده داشته است، در توئیتی فیلتر کردن اینترنت را زیر سوال برد؛ ای کاش جلسه و مناظره‌ای بود تا من با شواهد مبین ثابت می‌کردم که او در این جنایت دست دارد.

تیر خلاص دادستان کل کشور بر واتساپ و اینستاگرام

دادستان کل کشور در پی اشاره به اختلال در کسب و کار مردم در بستر اینستاگرام و واتساپ تأکید کرد که کوتاهی‌ها، تقصیرها و تعمد در توجه نکردن به تأکید مقام معظم رهبری، کشور را به اینجا رسانده تا جایی که امروزه در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاس‌های بی‌عفتی و هرزگی هستیم.

حجت‌الاسلام منتظری همچنین توضیح داد که آتش زدن قرآن و مسجد و حسینیه در شرایط کنونی کار فضای مجازی است. جوانان نمی‌دانند که در پشت پرده مجازی و در واقعیت چه اتفاقاتی که نمی‌افتد. او در ادامه از حقوقدانان بسیجی درخواست کرد تا مسائل حقوقی نظیر مرگ مهسا امینی را از منظر حقوقی بشکافند تا دیگر شائبه‌ای به وجود نیاید.

به هر حال از صحبت‌های دادستان کل کشور این‌گونه برداشت می‌شود که دولت قصد ندارد به این زودی‌ها فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ را بردارد و شاید هم قرار است برای همیشه این دو شبکه اجتماعی محبوب فیلتر بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

28 دیدگاه

  1. حالا به قول شما بی عفتی تو روبیکا که هست بگید میخواهیم جیب اونایی که از روبیکا و فیلتر شکن درآمد مفت خوری دارند پرکنیم وچهار قرون هم به جیب بزنیم بقیه اش هم حرف مفت است که تحویل مردم میدهیم

  2. ،بجای فیلتر کردن اینترنت جوری با جوانان محبت کنید که اگر دشمنان ایران در صدد فریب این بچه ها باشند خودشان جواب دندان شکن به معاندین و دشمنان بدهند ؟ الان اون کودک دبستانی که شعار میده ا

  3. خاک بر سر ملت بی بخار ایران هر چی سرمون بیاد حقمون. فقط از یه جهت خیالمون راحت اون هم تاریخ و سرنوشت مشترک تمامی دیکتاتور های تاریخ

  4. دیگه مثل سگ از سایه ی خودشونم میترسن

  5. دولت و نظام جلیل القدر جمهوری اسلامی با اگاهی ملت بدبخت ایران کار داره پس اینستا فیلتر جریان ازاد اطلاعات پر

  6. دوستانی که نگران کسب وکارهای اینترنتی هستید
    مگه قدیم که اینترنت نبود مردم از گرسنگی مردن؟؟خیلی زود اپلیکیشن های جدید جایگرین میشه و همه بهش عادت میکنیم
    بخاطر ۸میلیون شغل اینترنتی امنیت ۸۰میلیون ایرانی رو نمیشه در معرض خطر قرار داد.

  7. به خدا قسم خیلی از مشکلات زندگی مردم بخاطر وجود اینستا و هرزگیهاشه. زن به مردش و مرد به زنش خیانت میکنه. چند زندگی که به جدایی کشیده و باعثش این فضای کثافت کاری بودن رو میشناسم . دم دادستان گرم . فقط طوری نباشه ما نداشته باشیمازما بهترون داشته باشن مثل جریان ماهواره نشه

  8. وقتی دادستان اخوند باشه همین میشه دیگه….. نت ملی… هر چی فیلترشکن باشه میخریم…..

  9. سلام انشاالله برا همیشه این دو شبکه منحل بشه برخی از جوانان عزیزمان را مورد حربه قرار داده

  10. سلام خوب كاري كرده است الحمدلله

  11. هرچی اغتشاشگر و حامی اخلال گر هست باید بازداشت کنند وبندازن زندان . هزینه غرامت تخریب هایی که اینروزا اتفاق افتاد و اموال عمومی آتش زده شد را باید ازحامیان اعتراضات بگیرند. برنامه های روبیکا و ایتا خیلی بهتر از اینستاگرام و واتساپ هستن به شرطی که دولت بیشترازشون حمایت کنه.اگر دراین برنامه های ایرانی تخلفی صورت بگیره خیلی راحت تر ازبرنامه های اینستاگرام و واتساپ قابل پیگیری و ردیابی هست.ولی برنامه های اینستاگرام و واتساپ امنیت نداره وتحت کنترل ونظارت آمریکا وزیرذره بین سازمان های جاسوسی mi6 و fbi هستن.
    اینترنت ملی امنیت خیلی بیشتری داره قبول کنین
    #اینترنت_ملی #فیلترینگ_دائمی_اینستاگرام #برخوردقاطع #نیروی_انتظامی_تشکر #حمایت_ازایتاوروبیکا

    • هر بار با چوب لای چرخه زندگی و کسب و کار مردم،
      یه چوب واسه آتیش زدن ریشه هاتون اضافه میکنین…
      خدا و خلق خدا به فریادتون نمیرسه چون نه خدایی می‌شناسین نه درک خلقت خدا رو…

  12. خدا لعنتتون کنه

  13. احتمالا با فیلتر دائم اینستا و واتساپ اون عدهدهم که تا حالا خواب یا بی تفاوت بوده اند به خیابان بیایند،، دشمن دانا بلندت میکند، بر زمینت میزند نادان دوست

  14. مهم‌نیست ما تسلیم نمیشیم

  15. باز هم ثابت میکنن زندگی و معیشت مردم براشون مهم نیست

  16. جای بَسی تاسف هَست. واقعا…. چرا؟

  17. عجب بی شرفایی هستین شما ،
    یعنی حاضرین ملت بمیرن و گرسنه بمونن و نابود بشن اما خودتون در راس حکومت بمونین و به خوردنای هزارمیلیاردیتون ادامه بدین.
    بابا شما دیگه کی هستین.
    با اینکارا دارین ملتو عصبانی تر میکنین از بابت تشکر میکنم ادامه بدین.

    • برای اینکه از گشنگی نمیری بجای فحاشی چیزهای مجاز بفروش. اختلاس را هم امثال خاوری بی‌دین و شرف میکند با آن شورت و صلیبش! و بی‌وجدانی که بازار را میسوزاند تا جفتی جوراب برایش بماند. عصبی شدی یادت باشد ملّت مقصر نیستند؛ پس شیشۀ خودت را امتحان کن! گرچه توصیه نمی‌کنم. و السلام

    • کل مملکت وکشور بوی گند اختلاسهاشون برداشته
      فقط تواین چند دهه دزدیدی کردیدبه جیب زدید
      الانم با محدود کردن اینترنت خیلی راحت وبدون سرصدا میتونند دزدی کنن.
      الهی که ریشه هرچی دزده بسوزوه

  18. دادگستری باید مستقل باشه

    این جوری یک نفر چه طور می تونه از ارکان حکومت شکایت کنه!

    یعنی چی!

    چه قدر مسخره

    آمار مشارکت در انتخاب های آتی هم زیر 10 درصد هست، فقط با تقلب بالا می برندش

  19. چه داند قیمت نقل و نبات