قابلیت تماس شفاف گوگل پیکسل 7

قابلیت Clear Call گوشی های گوگل پیکسل 7 و 7 پرو، کیفیت مکالمات تلفنی دگرکون می‌کند

قابلیت تماس شفاف یا همان Clear Call در گوشی های هوشمند پیکسل 7 و 7 پرو گوگل – Google Pixel 7 Pro  ، دقیقا همان چیزی است که کیفیت مکالمات تلفنی شما را چند پله بالاتر می‌برد؛ اما چگونه؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

کیفیت مکالمات صوتی (از طریق سیم کارت و نه برنامه‌هایی مثل تماس صوتی واتساپ) یکی از مهم‌ترین پارامترهای کاربران در انتخاب تلفن‌های هوشمند است که شرکت گوگل قصد دارد تا با ارائه یک سیستم نرم افزاری پیشرفته به نام «کلیر کال»، این کار را بهتر از هر شرکت دیگری انجام دهد.

معرفی قابلیت تماس شفاف یا Clear Call در گوشی های پیکسل 7 گوگل

قابلیت تماس شفاف گوگل پیکسل 7

فرض کنید که در یک محیط شلوغ با حجم بالایی از سر و صدای ناخواسته قرار دارید و همزمان مجبور هستید تا به یکی از مهم‌ترین تماس‌های کاری خود پاسخ دهید. مطمئنا این صداها علاوه بر اینکه تمرکز شما را از بین می‌برند، می‌توانند مزاحم طرف دوم مکالمه هم باشند. برای فعال کردن این سرویس نرم افزاری فقط کافی است که در گوشی گوگل پیکسل 7 یا 7 پرو خود، مسیرهای زیر را طبق تصاویر دنبال کنید.

سیستم تماس صوتی بدون نویزِ جدیدی که به تازگی بر روی اندروید 13 و همراه دو گوشی جدید گوگل پیکسل 7 و 7 پرو معرفی شده است، دقیقا سایه‌ای از همان سیستم محبوب « نویز کنسلینگ » را ایجاد می‌کند تا صداهای مزاحم، این بار نه تنها به گوش شما، بلکه به گوشِ کسی که آن طرف خط قرار دارد هم نرسد! تراشه گوگل تنسور G2 نقش مهمی در این سیستم ایفا می‌کند و همچنین باید بدانید که تمامی مکالمات شما که تحت بستر این سرویس نرم افزاری انجام می‌شوند، کاملا محرمانه باقی خواهند ماند.

البته شاید قابلیت تماس شفاف یا Clear Calling با تمام خوبی های خود، یک بدی هم داشته باشد و آن این است که شما نمی‌توانید در مکالمات صوتی اینترنتی خود (مثل تماس صوتی از طریق برنامه‌هایی مثل واتساپ یا اسکایپ)، از این سرویس استفاده کنید.

در انتهای کار باید گفت که شرکت گوگل قصد دارد تا قابلیت تماس شفاف یا Clear Call را به سری گوگل پیکسل 6 هم اضافه کند اما با توجه به این که سری Pixel 6 از تراشه نسل اول تنسور بهره می‌برد، احتمالا کیفیت قابلیت Clear Calling در سری پیکسل 7 را نداشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*