آیفون SE بعدی اپل شبیه آیفون XR

آیفون SE بعدی اپل شبیه آیفون XR خواهد بود

طبق گزارشی که به دست ما رسیده، آیفون SE بعدی که سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود ظاهری شبیه به آیفون XR خواهد داشت و سرانجام طراحی قدیمی را کنار می‌گذارد.

تحلیلگران می‌گویند نسل بعدی آیفون SE اپل که ارزان قیمت‌ترین گوشی این شرکت هم هست، بیشتر شبیه گوشی‌های فعلی این شرکت خواهد شد و به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD ناچ مجهز می‌شود.

اپل سومین نسل آیفون اس ای را هم بدون تغییر ظاهری و فقط با سخت افزار جدید در زیر قاب آن عرضه کرد، اما به نظر می‌رسد چهارمین نسل این گوشی تغییرات اساسی‌تری خواهد کرد. در این گزارش جدید ادعا می‌شود که اپل می‌خواهد آیفون اس ای را به گوشی مدرن‌تری تبدیل کند. به گزارش راس یانگ، تحلیلگر حوزه نمایشگرها، نمایشگر ۵.۷ اینچی نسل فعلی در نسخه بعدی جای خودش را به یک پنل ۶.۱ اینچی LCD خواهد داد که یک ناچ هم در بالای آن حضور دارد.

گمانه‌زنی‌ها همچنین نشان می‌دهد که اپل می‌خواهد در نسخه بعدی آیفون SE که سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، پشتیبانی از داینامیک آیلند را هم اضافه کند. اگر این خبر واقعیت داشته باشد، قرار است نه تنها نسخه‌های پرو، بله تمام آیفون‌ها ویژگی جذاب Dynamic Island را دریافت کنند.

به گزارش مربوط به آیفون اس ای بازمی‌گردیم. استفاده از یک نمایشگر لبه به لبه، یعنی اپل دکمه هوم را سرانجام کنار خواهد گذاشت، اما حضور ناچ در بالای نمایشگر لزوماً به معنای اضافه شدن حسگر تشخیص چهره Face ID نیست. ظاهراً اپل می‌خواهد مثل آیپد ایر، حسگر اثر انگشت Touch ID را به فریم جانبی گوشی برده و در زیر کلید پاور بگنجاند.

آیا آیفون SE شبیه آیفون XR می‌شود؟

مینگ چی کو، یکی دیگر از تحلیلگران شرکت اپل هم سال گذشته مدعی شده بود که آیفون SE سال ۲۰۲۳، با ظاهری شبیه به آیفون XR اپل عرضه خواهد شد که شامل یک نمایشگر بزرگ‌تر LCD و یک بریدگی در بالای صفحه است. به هر ترتیب زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*