سرفیس استودیو ۲ پلاس

آل این وان مایکروسافت سرفیس استودیو ۲ پلاس با کارت گرافیک RTX 3060 معرفی شد

کامپیوتر آل این وان مایکروسافت سرفیس استودیو ۲ پلاس – Microsoft Surface Studio 2 Plus با کارت گرافیک RTX 3060 و یک پردازنده قدیمی معرفی شد.

مدت زمان طولانی از آخرین بروزرسانی سری کامپیوترهای آل این وان Surface Studio مایکروسافت می‌گذرد. در حالی که گفته می‌شد سرفیس استودیو ۳ در راه است، اما این کمپانی امروز به جای آن از سرفیس استودیو ۲ پلاس رونمایی کرد که نسخه ارتقا یافته مدل چهار سال پیش استودیو ۲ است. زیر قاب این کامپیوتر ارتقا چشمگیری اتفاق افتاده، گرچه ظاهر آن بدون تغییر مانده است. از همه مهم‌تر با شروع قیمت وحشتناک ۴،۲۹۹ دلاری عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سرفیس لپ تاپ ۵ مایکروسافت با پورت تاندربولت ۴ و پردازنده اینتلی معرفی شد

سرفیس پرو ۹ اینجاست؛ اینترنت 5G در تبلت هیبریدی مایکروسافت

پردازنده ۲ سال پیش زیر قاب سرفیس استودیو ۲ پلاس !

آل این وان جدید مایکروسافت از پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i7-11370H که تراشه متعلق به ۲ سال پیش است عرضه می‌شود. در آستانه عرضه پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل هستیم، بنابراین انتظار می‌رفت مایکروسافت حداقل یک پردازنده از سری H نسل دوازده را در زیر قاب این محصول قرار دهد یا کمی بیشتر منتظر بماند و یک پردازنده جدید نسل سیزدهمی را به آن اضافه کند.

سرفیس استودیو ۲ پلاس

مایکروسافت در توضیح این قضیه می‌گوید: «هدف ما این بود که محصول را در زودترین زمان ممکن وارد بازار کنیم، خصوصاً خیلی زود در اختیار مشتریان تجاری بسیار زیاد خود قرار دهیم. بنابراین تمرکزمان را روی پایداری تمام قطعات سخت افزاری دستگاه قرار دادیم. تفاوت نسل ۱۱ با ۱۲ آنقدر نیست که ما را مجبور به تصمیم‌گیری کند».

سرفیس استودیو ۲ پلاس

گرچه پردازنده زیر قاب این کامپیوتر ناامیدکننده است، اما حداقل یک کارت گرافیک ارتقا یافته به آن اضافه شده است. در اینجا از گرافیک Nvidia RTX 3060 با ۶ گیگ VRAM به کار رفته است. مایکروسافت می‌گوید مادربرد سرفیس استودیو ۲ پلاس را بازطراحی کرده تا کارت RTX 3060 مثل یک لپ تاپ، با توان ۶۰-۷۰ واتی زیر قاب این All-in-one اجرا شود. تمام سخت افزار این دستگاه در یک محفظه کوچک شبیه لپ تاپ در زیر پایه نمایشگر ۲۸ اینچی آن تعبیه شده است.

سرفیس استودیو ۲ پلاس

کارت گرافیک ۳۰۶۰ در این کامپیوتر می‌تواند تمام بازی‌های روز را بدون مشکل با وضوح 1080p اجرا کند. بنابراین مایکروسافت نشان داده که سرفیس استودیو محصولی متمرکز روی گیمینگ نیست و فقط می‌تواند تا حدودی نیاز گیمرها را تأمین کند. همانطور که گفته شد در بالای این دستگاه یک نمایشگر ۲۸ اینچی لمسی به نام PixelSense با وضوح ۴۵۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل تعبیه شده که از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. روی بدنه آن هم سه پورت تاندربولت ۳ حضور دارد که به شما اجازه اتصال ۳ مانیتور 4K را می‌دهد.

سرفیس استودیو ۲ پلاس

به جز پردازنده که مدل Core i7-11370H است، از دیگر تجهیزات سخت افزاری این دستگاه باید به ۳۲ گیگ رم DDR4 و حافظه ۱ ترابایتی SSD اشاره کرد. کاربران می‌توانند به دلخواه خود یک قلم هوشمند، کیبورد و ماوس مایکروسافت را هم روی این آل این وان تهیه کنند که در این صورت قیمت نهایی از ۴،۲۹۹ دلار به ۴،۴۹۹ دلار ارتقا پیدا می‌کند و این به هیچ عنوان رقم کمی نیست!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*