ساعت های هوشمند گارمین

ساعت های هوشمند لاکچری گارمین با جنس تیتانیوم از راه رسیدند

گارمین، برند معروف و محبوب سازنده ساعت‌، از نسل جدید ساعت‌ های هوشمند خود که شامل پنج ساعت از سری تیتانیوم MARQ است، رونمایی کرد.

بیش از سه سال از زمانی که شرکت گارمین اولین مجموعه ساعت های هوشمند MARQ خود را معرفی کرد، می‌گذرد. این مجموعه شامل برخی از مجلل‌ترین ساعت های هوشمند ساخته شده توسط این شرکت است.

چند روز پیش، این شرکت آمریکایی نسل دوم ساعت‌ های هوشمند MARQ را معرفی کرد که از پنج محصول لوکس با قیمتی بین 1900 تا 2400 دلار تشکیل شده و علاقه‌مندان ساعت های هوشمند را به خود جذب کرده‌ است.

ساعت های هوشمند گارمین

نسل دوم مجموعه برتر MARQ گارمین مدل‌های زیر را شامل می‌شود:

  • MARQ Athlete
  • MARQ Adventurer
  • MARQ Golfer
  • MARQ Captain
  • MARQ Aviator

ساعت های هوشمند گارمین، طراحی لوکس و تقریباً یکسانی دارند، اما در واقع بسیار متفاوت هستند و نیازهای مختلف مخاطبان را تامین می‌کنند. اگر قصد دارید مبلغی حدود 2000 دلار برای تهیه یک ساعت هوشمند خرج کنید، قبل از خرج کردن پول خود قطعاً در مورد ویژگی‌های آن ساعت کنجکاو خواهید شد. در ادامه به بررسی قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فرد این مجموعه از ساعت های هوشمند گارمین خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های نسل دوم ساعت های هوشمند گارمین

اول از همه، سری ساعت های نسل دوم MARQ از مواد درجه یک مانند کریستال یاقوت کبود، سرامیک و نایلون ژاکارد ساخته شده‌اند. شرکت گارمین همچنین از وجود موادی مانند تیتانیوم و چرم درون آنها خبر می‌دهد. این ساعت ها دارای بندهای متفاوت و جذابی هستند و همه آنها از تیتانیوم درجه 5 ساخته شده‌اند که پنج برابر قوی‌تر و سخت‌تر از اکثر فولادهاست. بنابراین، در مقایسه با فولاد ضد زنگ، تیتانیوم سبک‌تر و مقاوم‌تر در برابر خراش عمل خواهد کرد.

علاوه‌براین، ساعت‌ های هوشمند گارمین با صفحه نمایش AMOLED عرضه شده‌اند. شرکت گارمین همچنین وعده دوام باتری تا 16 روز را در این سری از ساعت های هوشمند جدید خود داده است.

ساعت های هوشمند گارمین

برخلاف ساعت‌ های هوشمند قبلی، ساعت‌ های جدید شامل پشتیبانی از GNSS چند باند، GPS چند فرکانس و فناوری Garmin SatIQ هستند که می‌تواند دقت موقعیت‌یابی برتر را در هر محیطی و در عین حال بهینه‌سازی عمر باتری ارائه دهند.

تمامی ساعت‌ های هوشمند گارمین که بخشی از مجموعه MARQ محسوب می‌شوند، شامل مجموعه ویژگی‌های سلامت و تندرستی 24 ساعته گارمین، از جمله مانیتور ضربان قلب، نظارت بر نرمال بودن تعداد تنفس، کنترل استرس و نظارت بر ساعت‌ خواب هستند. به‌علاوه، این سری از ساعت های هوشمند گارمین به زودی به قابلیت ارائه توصیه برای جلوگیری از خستگی ناشی از یک پرواز طولانی (Jet Lag Adviser) مجهز خواهند شد.

گارمین با ارائه سری MARQ، طیف وسیعی از علاقه‌مندان ساعت‌ های هوشمند را هدف قرار داده است

ساعت های هوشمند گارمین

همانطور که قبلاً ذکر شد، نسل جدید ساعت‌ های هوشمند سری MARQ مخاطبان هدف مختلفی دارند و می‌توان گفت برای هر سلیقه‌ای رضایت‌بخش هستند. به عنوان مثال، مدل MARQ Athlete ورزشکاران را هدف قرار داده است. بنابراین، این سری با انواع سنسورهای ردیابی و برنامه‌های ورزشی مجهز شده است.

ساعت های هوشمند گارمین

از سوی دیگر، مدل MARQ Adventurer به طور خاص طراحی شده است تا برای کسانی که به طرح‌های کلاسیک علاقه‌مند هستند، جذاب به‌نظر برسد. این سری از ساعت های هوشمند گارمین دارای طراحی چرمی و بند لاستیکی FKM است. جی‌پی‌اس جاسازی شده در طراحی قالب این مدل، از جهت‌های اصلی و علامت‌گذاری 360 درجه برای کمک به کاربران در مسیریابی بهره‌گیری می‌کند.

ساعت های هوشمند گارمین

حتی با شنیدن نام مدل MARQ Golfer، می‌توان فهمید که این یک ساعت هوشمند است که مخصوص علاقه‌مندان بازی گلف ساخته شده. این سری از مجموعه MARQ دارای طرح رنگی الهام گرفته از زمین گلف، منبت‌کاری سرامیکی سبز، قاب حکاکی شده سفارشی و بند نایلونی ژاکاردی سبز تریتون است. این مدل از ساعت های هوشمند گارمین همچنین با بیش‌از 42000 زمین گلف در سراسر جهان سازگار شده و می‌تواند تشخیص دهد بازی در کدام زمین در حال اجراست.

ساعت های هوشمند گارمین

با عرضه مدل MARQ Captain، شرکت گارمین کسانی را که عاشق قایقرانی هستند هدف قرار داده است. این سری دارای یک قاب سرامیکی سرمه‌ای رنگ همراه با تایمر رگاتا و بند نایلونی بافته ژاکارد است. علاوه‌براین، تایمر رگاتا داخلی برای کمک به مسابقه‌دهندگان در گذر از نقطه شروع در زمان مناسب است.

سیستم هشدار و آلارم‌هایی که تغییرات جزر و مد و لنگر را نشان می‌دهند نیز این در این سری گنجانده شده؛ به همراه پروفایل‌های داخلی برای سایر فعالیت‌های روی آب مانند کایاک سواری، پدل‌برد سواری ایستاده، موج سواری، کایت‌سواری و کایت‌بردینگ.

ساعت های هوشمند گارمین

باید تاکنون حدس زده باشید که مدل MARQ Aviator برای خلبانان و علاقه‌مندان به هوانوردی طراحی شده است. این سری جذاب از ساعت های هوشمند گارمین، دارای یک دستبند تیتانیومی و قاب سرامیکی GMT است.

این ساعت لاکچری با انواع ابزارهای هوانوردی مجهز شده که به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز به سمت یک مکان یا ایستگاه بین‌راهی در پایگاه داده هوانوردی هدایت شوند. هشدارهای هوانوردی و مشاور تاخیر جت نیز روی این مدل از ساعت های هوشمند گارمین نصب شده است. ابزارهای پیچیده‌تری مانند رادار NEXRAD نیز در این ساعت دیده می‌شود که اطلاعاتی درباره آب و هوا، از جمله باد، دید، فشار هوا و غیره ارائه می‌دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، بسته به مدلی که قصد خرید آن را دارید، باید مبلغی بین 1900 دلار تا 2400 دلار برای داشتن یک ساعت لاکچری از برند گارمین کنار بگذارید. انتظار می‌رود هر پنج مدل از سری ساعت های هوشمند MARQ گارمین تا آخر این ماه در دسترس قرار گرفته و در بازار عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*