سامسونگ

تجربه‌‌های جدید محصولات و تکامل SmartThings در رویداد SDC22 سامسونگ معرفی شدند

شرکت سامسونگ تجربه‌های جدید محصولات و تکامل پلتفرم SmartThings را در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود معرفی کرد.

کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان سامسونگ اخیرا با حضور جمعی از طراحان، سازندگان و توسعه‌دهندگان در سان‌فرانسیسکو برگزار شد. شرکت سامسونگ در این رویداد برنامه‌های خود برای خلق تجربه کاربری نوآورانه و پیشرفته را ارائه کرد که به‌روزرسانی پلتفرم SmartThings یکی از مهم‌ترین آنها محسوب می‌شود؛ پلتفرمی که از یک پتلفرم متصل‌کننده به یک توانمندساز هوشمند تکامل پیدا کرده است.

جونگ هی هان، مدیر بخش تجربه محصول سامسونگ در این خصوص عنوان کرد ما همواره در تلاشیم تا دستگاه‌ها، پلتفرم‌ها و خدمات خود را برای آسانی بیشتر به سمت نوآوری سوق دهیم. وی افزود ما افتخار می‌کنیم که تکامل SmartThings را برای پیشبرد همکاری خود با شرکت‌های همکار و توسعه‌دهندگان به اشتراک می‌گذاریم. از آنجایی که فناوری‌ها همواره پیچیده‌تر می‌شوند، ما نیز قصد داریم ارتباط با فناوری را آسان‌تر کرده و انعطاف بیشتری در زندگی کاربران به وجود آوریم.

تجربه‌‌های جدید محصولات و تکامل SmartThings سامسونگ

افزایش توانایی‌های SmartThings

سامسونگ

سامسونگ با الهام از فلسفه Calm Technology توانسته چشم‌انداز اتصال یکپارچه خود را ترسیم کند. سامسونگ برای تحقق این هدف ایده فضای هوشمندی را مطرح کرد که در آن توانایی‌های SmartThings و سرویس‌های متصل به آن نظیر Hub Everywhere به کل خانه توسعه پیدا می‌کند و از طریق داده‌های صوتی و تصویری امکان هوشمند کردن فعالیت‌هایی چون مراقبت از حیوان خانگی، مدیریت مصرف انرژی و پخت‌وپز را فراهم خواهد کرد.

یکپارچه‌سازی محیط اطراف فقط مختص اکوسیستم سامسونگ نبوده و اکنون در اتحادیه اتصالات خانگی نیز عضویت دارد؛ در واقع گوگل و سامسونگ طی همکاری با یکدیگر امکانی را برای کاربران فراهم کردند تا بتوانند دستگاه‌های خود را در انواع پلتفرم‌ها پیدا کنند و با ویژگی چند کاربری دستگاه‌های هوشمند را به یکدیگر متصل کنند.

ضمن این که تلفیق Bixby و SmartThings و ایجاد استودیو جدید Bixby باعث شده تا توسعه‌دهندگان روی پلتفرم‌های SmartThings از تجربیات متفاوت و خاص‌تری برخوردار شوند. ضمن این که همکاری سامسونگ با Philips Hue و تطبیق نورپردازی و موسیقی از طریق Philips Hue Sync نیز در دستور کار این شرکت کره‌ای قرار گرفته است.

سامسونگ

با توجه به این که خانه‌های هوشمند همواره در حال پیشرفت هستند، سامسونگ قصد دارد یک الگوی امنیتی جدید را برای آنها معرفی کند که طبق آن دستگاه‌های سامسونگ می‌توانند از یکدیگر محافظت کنند. در واقع Samsung Knox Matrix یک پلتفرم بر پایه بلاکچین بوده که می‌تواند دستگاه‌های واجد شرایط سامسونگ را به سپری برای محافظت از کل اکوسیستم آن تبدیل کند.

علاوه بر این، امکان سفارشی‌سازی تنظیمات حریم شخصی کاربران با داشبورد امنیتی جدید نیز وجود خواهد داشت؛ این داشبورد قادر به اسکن آسیب‌پذیری‌ها بوده، به‌روزرسانی‌های امنیتی را به کاربران توصیه کرده و گزینه‌های مدیریت داده را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت در حافظه خود ذخیره می‌کند.

افزایش قابلیت‌های سیستم عامل تایزن

سامسونگ

سیستم عامل تایزن سامسونگ پس از 10 سال کماکان بهترین کاربری تجاری را در کلاس خود به کاربران ارائه می‌دهد. در همین راستا Samsung Gaming Hub به واسطه ارتقای هوش مصنوعی و عملکردهای چندکاره می‌تواند دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به بازی در تلویزیون های هوشمند سامسونگ را فراهم سازد.

تایزن به زودی از NFT نیز پشتیبانی خواهد کرد و سامسونگ قصد دارد به آن حالت SALT را اضافه کند؛ این حالت یک راهکار جدید برای نمایش محتوای HDR10+ در تلویزیون‌های پشتیبانی شده محسوب می‌شود. ضمن این که Samsung TV Plus نیز تولید برنامه‌های خود را افزایش داده، با شرکت‌های Lionsgate و و Vice Media همکاری کرده و در صورت تقاضا قادر به ارائه ویدیوهای 8K خواهد بود.

افزایش بهره‌وری با One UI 5

Samsung

سامسونگ One UI 5 را معرفی کرد تا بهره‌وری را افزایش داده و کاربر بتواند ظاهر دستگاه را بر اساس سلیقه خود را تغییر دهد. علاوه بر این، سامسونگ برای این رابط کاربری قابلیت جدید Bixby Text Call و Bixby Voice را نیز در نظر گرفته که قادر است از طرف کاربر به تماس‌ها پاسخ دهد و پیام‌های نوشته شده را به تماس‌گیرنده بفرستد.

همچنین رابط کاربری One UI 5 به راه‌حل‌های سلامت روزانه جدیدی مجهز شده و اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌ای را برای استفاده از سنسور Bio Active که در گلکسی واچ 4 و 5 وجود دارد، طراحی کنند.

تلاش سامسونگ برای فردایی بهتر

Samsung

کد قابل ویرایش بازوی ربات توسط تیم تحقیقات سامسونگ در GitHub به اشتراک گذاشته شده تا دانشجوها، توسعه‌دهندگان و سازندگان با آن ایده‌های رباتیک خود را مورد بررسی قرار دهند. این تیم طی همکاری با موسسه‌ها و دانشگاه‌های حوزه سلامت همکاری خواهد کرد تا قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران گلکسی واچ 5 قرار دهد.

ضمن این که این تیم از توسعه‌دهندگان و شرکت‌های همکار دعوت می‌کند تا برای ایجاد تجربه‌های آزاد و بی‌نظیر به آنها بپیوندند. علاقه‌مندان با مراجعه به وبسایت developer.samsung.com می‌توانند در خصوص این رویداد اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*