محصولات جدید ریزر در RazerCon 2022

ریزر از یک صندلی، ایرباد و هدفون جدید برای گیمرها رونمایی کرد

کمپانی ریزر از طیف گسترده‌ای از محصولات جدید خودش در رویداد RazerCon 2022 رونمایی کرد که شامل یک صندلی گیمینگ، ایرباد، هدفون، هدست دخترانه و چندین محصول دیگر می‌شود.

کمپانی ریزر روز گذشته میزبان رویداد RazerCon 2022 بود که در آن از چندین دستگاه جدید برای گیمرها، استریمرها و طرفداران برند خودش رونمایی کرد. این شرکت اکنون با اضافه کردن چند محصول جدید مثل ایرباد گیمینگ ریزر Hammerhead HyperSpeed و یک صندلی گیمینگ طراحی شده با همکاری  سبد محصولات خودش را گسترش داده است.

ایرباد بی‌سیم گیمینگ ریزر Hammerhead HyperSpeed

ایرباد بی‌سیم گیمینگ ریزر Hammerhead HyperSpeed

اول از همه نگاهی به ایرباد گیمینگ جدید کمپانی ریزر خواهیم انداخت که هیجان‌انگیزترین محصول این رویداد نیز بود. این کمپانی پیش از این ایربادهای Hammerhead V2 و Hammerhead Pro را نیز عرضه کرده است؛ اما این مدل جدید از دو نوع اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این یعنی به جز اتصال بلوتوثی، از یک پروتکل بی‌سیم از طریق دانگل USB-C (مثل ماوس و کیبوردهای بی‌سیم کامپیوتر) نیز پشتیبانی می‌کند که تأخیر بسیار کم صدا در حین بازی کردن را وعده می‌دهد.

یکی از دلایلی که این ایرباد با دانگل USB-C همراه شده، مناسب‌تر کردن آن برای کنسول‌های بازی است. این مدل جدید با لایسنس کنسول‌های بازی ایکس باکس و پلی استیشن همراه است (هر مدل لایسنس مخصوص به یک کنسول  را دارد). البته که دانگل USB-C می‌تواند مناسب هر دستگاه دیگری که به پورت تایپ C مجهز است نیز باشد. طراحی نسخه حاوی  لایسنس ایکس باکس این ایرباد از گوشی‌ها و یک کیس شارژ مشکی بهره می‌برد که داخل آن به رنگ سبز درآمده است. در حالی که نسخه پلی استیشن آن گوشی‌ها و کیس سفید رنگی داشته، در حالی که داخل کیس آن به رنگ مشکی درآمده است.

ایرباد بی‌سیم گیمینگ ریزر Hammerhead HyperSpeed

این هدفون توگوشی از دو میکروفون نویز کنسلینگ برای ضبط صدایی شفاف در حین مکالمه بهره می‌برد و وعده می‌دهد که همراه کیس شارژ می‌تواند ۳۰ ساعت عمر باتری را در اختیار کاربران بگذارد. فراموش نکنید که ما در مورد محصولی با برند ریزر صحبت می‌کنیم؛ بنابراین مثل دیگر محصولات گیمینگ این شرکت، روی این گوشی‌ها نیز نورپردازی RGB کروما، چشم‌نوازی می‌کند. قیمت این محصول ۱۵۰ دلار خواهد بود.

هدست گیمینگ ریزر Kraken Kitty V2 Pro

هدست گیمینگ ریزر Kraken Kitty V2 Pro

ریزر در این رویداد نسل جدید هدست گیمینگ دخترانه Kitty را هم معرفی کرد. هدست گیمینگ ریزر Kraken Kitty V2 Pro گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی دارد که شامل گوشی‌های قابل تعویض می‌شود؛ بنابراین اگر گوشی‌های گربه‌ای اورجینال آن را نمی‌پسندید، می‌توانید گوشی‌های خرسی یا خرگوشی که داخل خود جعبه قرار گرفته را به هدست وصل کنید. این هدست به طور کامل از نورپردازی RGB کروما نیز پشتیبانی می‌کند.

این هدست از نوع سیمی است و با استفاده از درایورهای ۵۰ میلی‌متری TriForce Titanium، می‌تواند صدای فراگیر دیجیتال ۷.۱ کاناله را ارائه کند. یک میکروفون کاردیوئید شده نیز روی این هدست تعبیه شده که می‌تواند صدایی واضح از شما را در مکالمات به گوش هم‌تیمی‌هایتان برساند. قیمت این هدست ۲۰۰ دلار خواهد بود.

ریزر در کنار آن از نسل جدید هدست‌های خانواده Kaira با لایسنس پلی استیشن نیز در رویداد Razercon 2022 رونمایی کرده است. مشخص نیست که این مدل‌های جدید چه تغییراتی کرده‌اند، اما این خانواده در مدل‌های سیمی Kaira X و همچنین مدل‌های بی‌سیم Kaira و Kaira Pro عرضه می‌شود. همه این مدل‌ها به درایورهای ۵۰ میلی متری TriForce و یک میکروفون بوم جداشدنی مجهز هستند.

نسخه‌های بی‌سیم این خانواده به فناوری صدای کم تأخیر HyperSpeed خود شرکت ریزر مجهز شده‌اند و وعده شارژدهی ۳۰ ساعته را می‌دهند. مدل پرو این خانواده از نورپردازی RGB کروما نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه معمولی هایپر اسپید با قیمت ۱۳۰ دلار، نسخه پرو آن ۲۰۰ دلار و نسخه X آن هم ۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

صفحه آبی پس زمینه ریزر برای استریمرها

صفحه آبی ریزر

ریزر برای تولیدکنندگان محتوا که استریم یا ضبط ویدیویی انجام می‌دهند، یک صفحه آبی پس زمینه به نام Razer Blue Screen را ارائه کرده است. این یک پرده آبی رولی ۹۴ اینچی است که می‌تواند پس زمینه بسیار جذابی به محتوای ویدیویی یا استریم‌های زنده شما اضافه کند. قیمت این پرده ۲۰۰ دلار خواهد بود.

صندلی گیمینگ ریزر Enki Pro Automobili Lamborghini Edition

صندلی گیمینگ ریزر Enki Pro Automobili Lamborghini Edition

یکی از هیجان‌انگیزترین و البته گران قیمت‌ترین محصولات گیمینگ کمپانی ریزر که با خودش به نمایشگاه Razercon 2022 آورده بود، صندلی گیمینگ Enki Pro Automobili Lamborghini Edition است. برای طراحی این صندلی از تودوزی اتومبیل‌های اسپرت لامبورگینی الهام گرفته شده که عمدتاً دارای پارچه چرمی مشکی با بخش‌های کوچکی به رنگ نارنجی است. این صندلی دارای روکش آلکانترا و پشتی با چگالی دوگانه، بالشتک سر مغناطیسی و صفحه‌ای است که می‌توانید به راحتی تکیه‌گاه صندلی را از طریق آن تنظیم کنید. قیمت این محصول ۱،۳۰۰ دلار اعلام شده که نشان می‌دهد ۳۰۰ دلار از نسخه استاندارد صندلی گیمینگ ریزر Enki Pro گران قیمت‌تر است.

محصولات جدید سری Quartz و Mercury ریزر

کمپانی ریزر محصولات جدید سری Mercury (دستگاه‌های سفید رنگ) و Quartz (دستگاه‌های صورتی) خودش را نیز بروزرسانی کرده است. بنابراین شما می‌توانید به زودی هدست Razer Barracuda را علاوه بر نسخه مشکی کنونی، در دو نسخه مرکوری و کوارتز تهیه کنید.

محصولات Razer Quartz 2022

سری کوارتز شامل کیبورد Razer Huntsman V2 TKL، هدست BlackShark V2 X، ماوس گیمینگ Orochi V2 و ماوس پد سایز بزرگ Strider Hybrid می‌شود.

محصولات Razer Mercury 2022

محصولات مرکوری نیز کیبورد Razer DeathStalker V2 Pro و ماوس Basilisk V3 Pro را در یک نسخه سفید رنگ ارائه می‌کنند.

ساعت Panerai Luminor Quaranta Razer Special Edition

ساعت Panerai Luminor Quaranta Razer Special Edition

ریزر با همکاری شرکت ساعت‌سازی لوکس Panerai، یک نسخه سفارشی از ساعت Luminor Quaranta را طراحی کرده است که دارای قاب و بند مشکی و ثانیه‌شمار و طرح دوخت بند سبز رنگ است. قیمت این ساعت ۷،۴۰۰ دلار اعلام شده است.

اپلیکیشن دسکتاپی Razer Axon Wallpaper

اپلیکیشن دسکتاپی Razer Axon Wallpaper

در نهایت ریزر از یک محصول رایگان نیز در رویداد RazerCon 2022 رونمایی کرد. آن یک اپلیکیشن دسکتاپی است که تصاویر پس زمینه باکیفیت را ارائه می‌کند. ریزر در این برنامه عکس‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانید در کنار افکت‌های نورپردازی رنگی Chroma در محصولات این شرکت از آن‌ها استفاده کنید. حتی خود شما هم می‌توانید تصاویرتان را در این برنامه آپلود کرده و در اختیار دیگر کاربران قرار دهید. شما می‌توانید هم اکنون اپلیکیشن ریزر را از این لینک دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*