خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت

در پاسخ به سؤال گیفت کارت چیست باید گفت که گیفت کارت را می‌توان یک نوع از اعتبار‌های مجازی دانست که توسط کمپانی‌ها و شرکت‌ها و بانک‌ها صادر می‌شود و برای خرید از فروشگاه‌های خاص به کار می‌رود.

البته شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت از فروشگاه‌ها و کمپانی‌ها به صورت فیزیکی هم خرید کنید و همان‌طور که از نام آن مشخص است برای هدیه دادن می‌باشد. گیفت کارت‌ها معمولا وجود فیزیکی و خارجی ندارند، بلکه یک اعتبار است که با وارد کردن کد در حساب اشخاص شارژ می‌شود و امکان کالا و استفاده از خدمات الکترونیکی و گاهی خرید کالا‌های فیزیکی را برای اشخاص فراهم می‌کند.

چگونه باید از گیفت کارت استفاده کرد؟

شما با خرید گیفت کارت و استفاده از آن در استور مناسب خود مانند استفاده از گیفت کارت اندروید مارکت و گوگل پلی در گوگل پلی و… می‌توانید انواع برنامه‌ها و بازی‌ها و فیلم‌ها و کتاب‌ها و موسیقی‌های مورد علاقه خود را دریافت کنید.

انواع گیفت کارت

شاید برای شما هم سؤال شده باشد که برای خرید گیفت کارت کدام نوع از گیفت کارت مناسب شما است؟ گیفت کارت‌ها انواع مختلف دارند و از جمله می‌توان به گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت و گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت اسکایپ و گیفت کارت استیم و گیفت کارت اپل و… اشاره کرد. در ادامه مقاله ما به معرفی چند نوع از گیفت کارت‌ها و ویژگی‌ها و توضیحات آن‌ها می‌پردازیم.

خرید گیفت کارت

گیفت کارت اپل

تمام افرادی که از یکی از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنند، برای دانلود نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های خود به اپ استور نیاز دارند. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل به شارژ حساب اپل خود بپردازید و از تمامی امکانات و برنامه‌های اپ استور به صورت نامحدود استفاده کنید. یکی از مزایای خرید گیفت کارت اپل این است که شما را از وارد کردن شماره مستر کارت یا ویزا کارت خود بی‌نیاز می‌کند. گیفت کارت اپل تاریخ انقضا ندارد، پس هدیه مناسبی برای دوستان شما است. شما می‌توانید خرید گیفت کارت اپل خود را فقط با مبلغ ۲ دلار تا ۱۰۰ دلار انجام دهید.

خرید گیفت کارت

گیفت کارت استیم

استیم یک پلتفرم برای توزیع بازی‌های رایان‌های یک نفره و چند نفره است. شرکت valve از استیم برای توزیع بازی‌های ویدیویی و همچنین رسانه‌های مرتبط استفاده می‌کند. در سال ۲۰۱۲ قابلیتی فوق‌العاده توسط شرکت ولو به استیم اضافه شد و کاربران می‌توانستند محتوای به جز بازی از جمله فهرست دوستان و محتوای ویدیویی و چت‌های تصویری و صوتی و… با دیگران به اشتراک بگذارند. استیم توانست در سال ۲۰۱۳ تقریبا ۷۵% از سهم بازار را از آن خود کند و تا سال ۲۰۱۹ توانست حدود یک میلیارد کاربر را جذب کند. شما می‌توانید از طریق خرید گیفت کارت استیم به شارژ حساب کاربری خود در استیم بپردازید و بازی‌ها و دیگر محتوا‌های قابل خریداری را تهیه کنید. گیفت کارت‌های استیم در قیمت‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند و شما باید با توجه به این که حساب کاربری شما در استیم مرتبط با کدام کشور است گیفت کارت مناسب خود را تهیه کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت PSN یا گیفت کارت پلی استیشن یک هدیه فوق‌العاده برای گیمر‌ها و کاربران و طرفداران پلی استیشن است که با استفاده از آن می‌توانند کلیه بازی‌ها و خدماتی که در فروشگاه پلی استیشن وجود دارد را خرید و تهیه کنند. اگر شما هم از از کاربران و گیمر‌های پلی استیشن ۴ باشید حتما می‌دانید که برای خرید بازی‌ها و اجرای بازی‌ها به صورت آنلاین باید گیفت کارت psn را تهیه کنید و آن را روی دستگاه خود تنظیم کنید تا بتوانید به امکانات و خدمات پلی استیشن دسترسی پیدا کنید. گیفت کارت psn یک کد ۱۲ رقمی دارد که مخصوص شارژ کردن حساب سونی است و شما می‌توانید با استفاده از آن از فروشگاه پلی استیشن استور خرید کنید. توجه داشته باشید که استفاده از از گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت psn گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی کارت‌های اعتباری بین‌المللی است. شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید بازی‌های پلی استیشن را خرید و پیش خرید کنید و از تخفیف‌های بازی‌ها استفاده کنید، همچنین شما می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه خود را از کمپانی سونی تهیه کنید.

خرید گیفت کارت

شرکت سونی سرویس پریمیوم خود را با عنوان پلی استیشن پلاس برای کاربران خود ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس در مدت زمان مشخص شده (معمولاً یک ساله و سه ماهه و یک ماهه) محتوا‌های جالب و مختلفی را از پلی استیشن استور تهیه کنند. البته توجه داشته باشید که پس از گذشت مدت زمان اشتراک شما و تمام شدن اشتراک شما همه بازی‌های دانلود شده از شما گرفته می‌شود. اما وقتی که شما اشتراک خود را تمدید و دوباره فعال می‌کنید همه بازی‌های که قبلاً دانلود کردید برای شما قابل استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که شما می‌توانید یکبار گیفت کارت پلی استیشن پلاس خود را خریداری کنید و از آن در پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا استفاده کنید. گیفت کارت پلی استیشن پلاس کاربرد‌های دیگری همچون استفاده از تخفیف‌های فوق‌العاده و استفاده از بازی‌های رایگان و داشتن یک فضای ابری به حجم ۱ گیگ و… نیز دارد.

کلام آخر

در این مقاله شما با ماهیت گیفت کارت و علت خرید گیفت کارت و خرید انواع گیفت کارت از جمله خرید گیفت کارت اپل و خرید گیفت کارت استیم و خرید گیفت کارت پلی استیشن و خرید گیفت کارت PSN و… آشنا شدید. ‌امیدواریم به پاسخ سؤالات خود در مورد خرید گیفت کارت رسیده باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*