سرعت دانلود آیفون ۱۴ پرو

سرعت دانلود آیفون ۱۴ پرو، ۵۰ درصد سریع‌تر از گلکسی اس ۲۲ و آیفون ۱۳ پرو!

جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهد سرعت دانلود آیفون ۱۴ پرو اپل – Apple iPhone 14 Pro بیش از ۵۰ درصد سریع‌تر از گلکسی اس ۲۲ و آیفون ۱۳ پرو است.

وب‌سایت Ookla گزارش پاییزی خودش از وضعیت سرعت اینترنت موبایل و ثابت ایالات متحده را منتشر کرد که نشان می‌دهد سرعت دانلود آیفون ۱۴ پرو با استفاده از سیم کارت پیشرفت چشمگیری در مقایسه با نسل قبلی داشته است.

پس از عرضه گوشی‌های سری iPhone 14 Pro، بررسی‌های اولیه نشان داد که سرعت اینترنت 5G در این دو دیوایس تا ۳۸ درصد سریع‌تر از نسل قبلی شده است. اکنون Ookla گزارش دقیق‌تری را منتشر کرده که نشان می‌دهد مودم Qualcomm X65 زیر قاب این گوشی‌ها، به طرز قابل توجهی سریع‌تر از مودم X60 زیر قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا و آیفون ۱۳ پرو است. در حالی که آزمایش‌های قبلی فقط روی سرعت 5G متمرکز بود، اما آزمایش‌های جدید Ookla نشان می‌دهد که متوسط سرعت دانلود با نسخه پرو مکس آیفون جدید ۱۴۷.۴۲ مگابیت بر ثانیه و نسخه پرو آن هم ۱۴۲.۵۷ مگابیت بر ثانیه است.

مقایسه سرعت دانلود آیفون ۱۴ پرو با دیگر رقبا

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا با اختلاف زیادی، متوسط سرعت ۱۰۲.۸۷ مگابیت بر ثانیه‌ای را به نام خودش ثبت کرده است، در حالی که گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ پلاس نیز به ترتیب با متوسط سرعت دانلود ۹۶.۴۶ مگابیت بر ثانیه و ۹۳.۰۶ مگابیت بر ثانیه در جایگاه‌های بعدی ایستاده‌اند.

سرعت دانلود آیفون ۱۴ پرو

با این اوصاف متوسط سرعت 4G/5G در آیفون ۱۴ پرو مکس اکنون بیش از ۵۰ درصد سریع‌تر از گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ پلاس است. همانطور که در تصویر فوق می‌بینید، متوسط سرعت آپلود آیفون‌های جدید اپل هم به طرز چشمگیری بالاتر رفته و به ۱۷.۰۷ و ۱۶.۰۶ مگابیت بر ثانیه در نسخه پرو و پرو مکس رسیده است. این یعنی در سرعت آپلود هم ۵۰ درصد سریع‌تر هستند.

اما وقتی در تمام گوشی‌های سامسونگ و اپل بررسی می‌کنیم، گوشی‌های برند کره‌ای با متوسط سرعت دانلود ۶۵.۹۴ مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت آپلود ۸.۸۱ مگابیت بر ثانیه‌ای و همینطور نرخ تأخیر ۳۲ میلی‌ثانیه‌ای، در جایگاه بهتری نسبت به اپل قرار دارد.

سرعت دانلود آیفون ۱۴ پرو

اگر شما هم صاحب یکی از این گوشی‌ها هستید، خوشحال می‌شویم به ما بگویید که متوسط سرعت دانلود و آپلود شما با توجه به اینترنت ایران چگونه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*