میت پد c5e

تبلت جدید هواوی میت پد C5e با مشخصات فنی و قیمت مناسب معرفی شد

هواوی از تبلت اقتصادی میت پد C5e با نمایشگر 10.1 اینچ، باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی و قیمت 200 دلاری رونمایی کرد.

پس از معرفی میت پد SE در اوایل سال جاری توسط هواوی، این تبلت اکنون قرار است با نام جدید میت پد C5e در بازارهای مختلف عرضه شود. ژاپن اولین کشوری خواهد بود که این دستگاه را دریافت خواهد کرد و با توجه به اطلاعات مندرج در وب‌سایت بین‌المللی هواوی، این تبلت را به زودی در دیگر بازارها نیز خواهیم دید.

تبلت میت پد c5e

هواوی Matepad C5e یک تبلت اقتصادی با چیپست کایرین 710A است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه می‌شود. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و حاشیه‌های نسبتا ضخیم است و در بخش بالای پنل، یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند.

هم‌چنین در قاب پشتی تبلت نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد. تبلت Matepad C5e دارای یک نسخه با امکان پشتیبانی از LTE نیز خواهد بود. این دستگاه با پشتیبانی از سرویس Huawei Share، به راحتی قابل اتصال با دیگر دستگاه‌های هواوی است.

هواوی میت پد c5e

تبلت میت پد C5e هواوی، نیروی خود را از یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات تامین می‌کند. این دستگاه هم‌چنین از رابط کاربری EMUI 10.1 بر پایه اندروید 10 استفاده می‌کند. تبلت هواوی هنوز برای عرضه در فروشگاه آنلاین این شرکت در ژاپن قرار نگرفته اما انتظار می‌رود که به زودی با قیمت حدود 30000 ین (200 دلار) و در رنگ آبی، قابل خریداری باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*