سایلنت هیل F

کونامی ، سایلنت هیل F و ریمیک سایلنت هیل 2 را معرفی کرد + تریلر

بازسازی عنوان محبوب سایلنت هیل 2 و بازی کاملا جدید سایلنت هیل F بخشی از برنامه کونامی برای آینده فرنچایز Silent Hill هستند. منتظر بازگشت بزرگ کله‌هرمی باشید!

پس از ماه‌ها حرف و حدیث و شایعات فروان، کونامی سرانجام برنامه خود برای آینده فرنچایز سایلنت هیل را با علاقمندان به اشتراک گذاشت. در رویدادی که صبح امروز توسط این کمپانی برگزار شد، آینده این فرنچایز محبوب در یک فایل ویدیویی 48 دقیقه‌ای نمایش داده شد. در این ویدیو شاهد معرفی یک فیلم سینمایی جدید، یک تجربه تعاملی و یک عنوان کاملا جدید بودیم که همگی در دنیای فرنچایز Silent Hill جریان داشتند.

سایلنت هیل F

بازسازی سایلنت هیل 2؛ سورپرایز کونامی برای گیمرهای نوستالژیک

نخستین بازی معرفی شده از فرنچایز Silent Hill یک سورپرایز برای علاقمندان نوستالژیک به شمار می‌رود. به گفته کونامی، استودیوی Blooper Team که پیش از این مسئولیت ساخت بازی Layers of Fear و اخیرا The Medium را برعهده داشته است، در حال کار بر روی ساخت بازسازی سایلنت هیل 2 است.

هیچ گونه اطلاعات رسمی در خصوص زمان انتشار این عنوان منتشر نشده؛ اما می‌دانیم که این بازی در یک سال اول به طور انحصاری در اختیار گیمرهای PC و PS5 قرار خواهد داشت.

بازسازی Silent Hill 2

در کنار خبر ساخت بازسازی Silent Hill 2، کونامی همچنین بار دیگر اعلام کرد که همکاری خود با کریستوف گانس، کارگردان فیلم سینمایی سایلنت هیل را از سر گرفته تا با اقتباس از بازی Silent Hill 2 فیلم سینمایی جدیدی بسازد.

علاوه بر این، کونامی همچنین به زودی عرضه برخی اکسسوری‌های مرتبط با دنیای سایلنت هیل را هم آغاز خواهد کرد. از میان این محصولات می‌توان به یک مجسمه جذاب و بسیار گرانقیمت از کاراکتر کله هرمی (Pyramid Head) اشاره کرد.

Silent Hill Ascension؛ پروژه ناشناخته کونامی!

پس از نمایش جزئیات کامل از بازسازی سایلنت هیل 2 و فیلم سینمایی اقتباسی از آن، کونامی همچنین به معرفی سایر پروژه‌های آتی برگرفته از دنیای Silent Hill پرداخت. یکی از این عناوین آینده، Silent Hill: Ascension است که یک بازی تعاملی و چندنفره خواهد بود. در این بازی که شبیه به یک رمان گرافیکی خواهد بود، تصمیم گیمرها باعث زنده ماندن یا از بین رفتن کاراکترهای مختلف بازی خواهد شد.

سایلنت هیل Ascension

با اینکه جزئیات این پروژه هم چندان مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد کونامی توانسته تجربه‌هایی نظیر Until Dawn را به دنیای بازی‌های مالتی پلیر گسترش دهد و یک بازی چندنفره تعاملی را توسعه دهد.

علاوه بر این، اطلاعات بسیار کمی نیز در خصوص دومین بازی جدید در حال توسعه از دنیای Silent Hill در دست است. با این وجود می‌دانیم که نام این بازی Silent Hill Townfall بوده و روند توسعه آن با همکاری استودیوهای No Code Studio و Annapurna Interactive در حال انجام است.

سایلنت هیل Townfall

سایلنت هیل F؛ عنوانی کاملا جدید از دنیای Silent Hill

مهم‌ترین بخش از رویداد مخصوص Silent Hill کونامی را باید مربوط به رونمایی از بازی کاملا جدید سایلنت هیل F دانست. این عنوان در حقیقت نه یک بازسازی، نه یک فیلم سینمایی و نه یک تجربه تعاملی است؛ بلکه سعی دارد دنیایی منحصربفرد را در اختیار گیمران قرار دهد.

بازی Silent Hill F در ژاپن جریان دارد و از شهر مه‌آلود همیشگی دنیای سایلنت هیل فاصله گرفته است. همچنین در انتهای تریلر شاهد تصویری رقت‌انگیز از ریختن پوست صورت یک دختر هستیم که بیش از هر چیز، رعب‌انگیز بودن این بازی را به رخمان می‌کشد! همچنین صحنه‌های دیگری مانند رشد عفونت‌هایی قارچ مانند از بدن مردگان نیز کاملا گویای این مطلب هستند که با یک بازی ترسناک جدید از دنیای سایلنت هیل طرف خواهیم بود.

در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر رونمایی این بازی را مشاهده فرمایید:

مدت‌هاست که فرنچایز سایلنت هیل پذیرای نسخه جدیدی نیست. در واقع از سال 2012 هیچ نسخه جدیدی از این مجموعه معرفی نشده است. هرچند که به نظر می‌رسید در سال 2014 همکاری گیرمو دل تورو و هیدئو کوجیما منجر به ساخت عنوانی کاملا جدید از این مجموعه شود، اما قطع ناگهانی همکاری کونامی و کوجیما منجر به نیمه‌کاره رها شدن این پروژه شد. این بازی بسیار معروف، دمویی ترسناک و در ژانر بقا بود که P.T. نام داشت و قرار بود در نهایت به خلق عنوانی جدید به نام Silent Hills منجر شود.

به دنبال کنسل شدن این پروژه، دموی P.T. از فروشگاه پلی استیشن حذف شد و آینده مجموعه سایلنت هیل در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. با این حال به نظر می‌رسد سایلنت هیل F قرار است به این روند پایان دهد و بار دیگر نام این فرنچایز را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

کمی قبل‌تر، اخبار و شایعاتی پیرامون ساخت نسخه‌ای جدید از Silent Hill در اینترنت منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. با این وجود، کمی پس از انتشار اسکرین شات‌هایی که ظاهرا نسخه بعدی این مجموعه را نمایش می‌دادند، شاهد حذف آن‌ها بودیم که منجر به تایید تلویحی صحت اخبار پیرامون این بازی شد!

رویداد امروز کونامی تقریبا به تمامی شایعات موجود صحه گذاشت و تایید کرد که این فرنچایز ریشه‌دار آماده بازگشتی بزرگ است.

آیا شما هم برای آگاهی از اطلاعات بیشتر از بازی سایلنت هیل F هیجان‌زده هستید و منتظرید تقابل کله هرمی با نسل جدیدی از گیمرهای علاقمند به ژانر وحشت و بقا را مشاهده کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*