گوشی تکنو اسپارک 9 اسپرت ادیشن

گوشی تکنو اسپارک 9 اسپرت ادیشن ، توسط BMW طراحی شده است!

گوشی تکنو اسپارک 9 پرو اسپرت ادیشن – Tecno Spark 9 Pro Sport Edition با رنگ و بوی بی ام و، جمعیت جوان و مشتریان خاص‌پسند را هدف گرفته است.

پیش‌تر کمپانی Tecno گوشی اسپارک 9 پرو را با رنگ‌بندی متنوع معرفی کرده بود؛ حالا اما فراتر رفته و در همکاری با Designworks، از نسخه اسپرت آن رونمایی کرده است. دیزاین‌ورکس، استودیو طراحی و نوآوری BMW است که وظیفه انتخاب متریال، رنگ و طرح ظاهری گوشی را برعهده داشت.

ظاهرا این طراحی، الهام گرفته از «طلسم کریستال یخی» است و دو ماژول دوربین دایره‌شکل هم تداعی‌کننده لوگوی بی ام و هستند.

به باور اعضای تیم طراحی، وجه اشتراک گوشی‌های هوشمند و خودروها، دلبستگی و رابطه شخصی مالکان با آن‌هاست.

آندره دی سالیس، مدیر طراحی صنعتی Designworks دراین‌باره می‌گوید: «همکاری با شرکتی مانند Tecno الهام‌بخش بود؛ چون به ما این فرصت را داد تا روی یک تجربه کاربری متفاوت تمرکز کنیم. شاید در ابعاد و اندازه، تفاوت وجود داشته باشد؛ اما وجه اشتراک گوشی‌های هوشمند و خودروها، شخصی بودن آن‌ها و اتکای روزمره کاربران به آن‌هاست. همچنین هر دو، وسیله‌ای هستند که به کاربران، امکان ابراز خود را می‌دهند».

مشخصات گوشی تکنو اسپارک 9 اسپرت ادیشن

از ظاهر و طراحی که بگذریم، بد نیست به مشخصات فنی آن هم اشاره کنیم. این یک گوشی 6.6 اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است که از تراشه هلیو G85 مدیاتک قدرت می‌گیرد. سیستم عامل اندروید 12 گوشی، با HIOS 8.6 تلفیق شده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن، 4+128 گیگابایت است.

دوربین اصلی در پنل عقب، 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی، 32 مگاپیکسلی است. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات هم دارد.

هنوز جزئیاتی از قیمت و تاریخ عرضه تکنو اسپارک 9 اسپرت منتشر نشده؛ ولی آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه، بازارهای هدف این گوشی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*