اینستاگرام و واتساپ

رئیس سازمان پدافند غیر عامل: اینستاگرام و واتساپ مخل امنیت کشور تشخیص داده شده‌اند

رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت طبق تشخیص اولیه شورای امنیت، دو پلتفرم خارجی اینستاگرام و واتساپ مخل امنیت کشور هستند.

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در خصوص فیلتر اینستاگرام و واتساپ گفت پلتفرم‌هایی که به عنوان شبکه های اجتماعی در هر کشوری فعالیت می‌کنند باید از قوانین و مقررات آن کشور نیز پیروی کنند. در واقع حفظ امنیت برای مردم موضعی است که باید همه بر آن متعهد باشند؛ چرا که امنیت برای تمام حوزه‌ها نقش زیرساختی داشته و در نبود امنیت، اقتصاد و فرهنگ و فضای سیاسی و اجتماعی نیز بی‌معنی خواهد شد.

اینستاگرام و واتساپ مخل امنیت کشور

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در ادامه گفته‌های خود بیان کرد اینستاگرام و واتساپ در گذشته نیز از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی نکردند و شرایطی که وزارت ارتباطات برای آنها تعریف کرده را نیز نپذیرفتند و همچنین در حوادث اخیر نیز نقش فعالی داشته‌اند. سردار جلالی در ادامه تاکید کرد:

اینستاگرام و واتساپ در حوادث اخیر نوعی هماهنگی با دشمن در خارج از کشور و با منافقین و رژیم صهیونیستی داشتند و این اثبات شده است. در همین راستا شورای امنیت کشور تصمیم گرفت که تا زمانی که امنیت کشور احساس کند که تضمینی ندارد این پلتفرم‌ها را متوقف کند.

اینستاگرام و واتساپ

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور عنوان کرد شورای عالی فضای مجازی برای پاسخ به نیازهای مردم نیز توسعه و تقویت زیرساخت‌های داخلی را در دستور کار خود قرار داده است. در همین راستا مهاجرت نرمی به شبکه‌های داخلی انجام شده که این اقدام توسط مردم به شکل ارادی در حال انجام است. همچنین برای این که مشاغل این حوزه‌ها در این پلتفرم‌ها مستقر شوند نیز تلاش‌های زیادی شده و ابزارهای کمکی نیز برای جلوگیری از آسیب مشاغل مردم در نظر گرفته‌ایم.

سردار جلالی تاکید کرد رفع فیلتر می‌بایست در شورای امنیت کشور به جمع‌بندی برسد. یکی از شروط رفع فیلتر این است که این دو پلتفرم خارجی باید در داخل کشور نمایندگی داشته باشند و مقررات و قوانین کشور را رعایت کنند. در حال حاضر طبق تشخیص اولیه شورای امنیت کشور، اینستاگرام و واتس اپ مخل امنیت مردم محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خودشون ستون 5 دشمن هستند داخل ایران – برای نابودی ایران

  2. سرداران سپاه پشت صحنه حکومت هستند و بقیه عروسک خیمه شب بازی

  3. امنیت کشور یا امنیت خودتون ؟؟؟؟

  4. تکلیف ما رو مشخص کنید، اگه مردم ولی نعمت هستأ و شما خدمت گذار ملت. که خوب من همین جا با صدای بلند به شما میگم بوی گند هوایی که زدید دیگه قابل تحمل نیست شرمنده باید سیفون بکشم. آخه مرد حسابی شما اون پوتین رو از رو گردن ما ور دار بزار اونجا که تریلی تریلی اسناد از این کشور نبرن.. تامام