فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

مدیر صنایع خودرو وزارت صمت با اعلام زمان آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا گفت قطعا فروش قسطی روی بازار تاثیر می‌گذارد و باعث تعادل آن خواهد شد.

عبدالله توکلی لاهیجانی، مدیر صنایع خودرو وزارت صمت با اعلام این که پس از سال‌ها مجددا طرح فروش اعتباری به اجرا رسیده است، گفت هرچند فروش اقساطی جزو وظایف و سیاست‌گذاری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست، اما قطعا این روش فروش در تنظیم بازار تاثیرگذار خواهد بود.

زمان آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا

مدیر صنایع خودرو وزارت صمت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد طی سال قبل مردم برای خرید خودرو باید در صف می‌ایستادند، اما در سال جاری فروش قسطی خودروها نیز آغاز شده و حتی برای فروش خودرو خودروسازان وام نیز ارائه می‌دهند. وی افزود بعد از این که 50 درصد از خودروها از فرایند قرعه کشی خارج شدند، قطعا فروش قسطی روی بازار تاثیر می‌گذارد و باعث تعادل آن خواهد شد.

فروش اقساطی ایران خودرو

توکلی لاهیجانی در پاسخ به این سوال که فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از چه زمانی آغاز خواهد شد گفت به تدریج سایر خودروها نیز به فرایند فروش اقساطی اضافه می‌شوند؛ در گام اول فروش ایران خودرو از فرایند قرعه کشی حذف خواهد شد و پس از آن با افزایش تولید طرح فروش لیزینگی نیز به اجرا خواهد رسید؛ به گونه‌ای که سال آینده شرایط فروش لیزینگی بسیاری از محصولات ایران خودرو و سایپا امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیر صنایع خودرو وزارت صمت با اعلام این که هم‌اکنون تولید خودروهای کامل خودروسازان طی 6 ماه اول سال 1401 حدود 288 درصد افزایش پیدا کرده، گفت جریان تولید در خودروسازان تثبیت شده و در حوزه تامین نیز نظم خاصی شکل گرفته که باعث شده دیگر خودروهای ناقص تولید نشوند.

توکلی لاهیجانی خاطرنشان کرد افزایش تولید سایپا باعث شده تا تمام محصولات آنها از فرایند قرعه کشی حذف شوند و سایر خودروسازان از جمله ایران خودرو نیز به زودی محصولات خود را از فرایند قرعه کشی حذف خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*