هواوی میت بوک D 14 SE

لپ تاپ هواوی میت بوک D 14 SE با نسل دوازدهم پردازنده های اینتل معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت

هواوی امروز از لپ تاپ هواوی میت بوک D 14 SE Core Edition رونمایی کرد. این لپ تاپ جدید کمتر از 600 دلار قیمت داشته و به پردازنده نسل دوازده اینتل مجهز است.

امروز هواوی از مدل جدیدی از لپ تاپ های خود در چین رونمایی کرد. این لپ تاپ با نام Huawei MateBook D 14 SE Core Edition معرفی شده است.

این محصول جدید و میان رده هواوی در ازای قیمت معقول خود قابلیت‌های قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم.

هواوی میت بوک D 14 SE Core Edition؛ لپ تاپی میان رده و باامکانات

هواوی میت بوک D 14 SE

لپ تاپ جدید هواوی از بدنه‌ای فلزی و یکپارچه بهره برده و با ضخامت 15.9 میلیمتری خود، 1.38 کیلوگرم وزن دارد. این لپ تاپ صفحه نمایشی 14 اینچی دارد که از پانل‌های IPS LCD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره برده و چگالی پیکسل 157 پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد. بعلاوه، نسبت صفحه نمایش آن 16:9 است. حداکثر میزان روشنایی پانل‌های به کار رفته در صفحه نمایش لپ تاپ جدید هواوی 250 نیت بوده و نسبت کنتراست برابر با 800:1 است. علاوه بر این، نسبت صفحه نمایش به بدنه 84 درصد است و 45 درصد از طیف نوری NTSC نمایش داده می‌شود. این صفحه نمایش درون قابی متصل به لولاهای 180 درجه‌ای تعبیه شده است.

لپ تاپ هواوی میت بوک D 14 SE از تراشه‌های نسل دوازدهم Core i5-1235U بهره برده و به هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD مجهز است. این محصول همچنین به تراشه‌های گرافیکی Iris Xe اینتل مجهز بوده و سیستم عامل ویندوز 11 به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب است.

میت بوک جدید هواوی از یک کیبورد تمام صفحه با روشنایی پس‌زمینه بهره برده و یک وبکم پاپ آپ با رزولوشن 720p دارد. علاوه بر این، اسپیکرهای استریو، میکروفون‌های دوگانه و حسگر اثر انگشت هم از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ چینی به شمار می‌روند.

هواوی میت بوک D 14 SE

محصول جدید هواوی همچنین در بخش پورت‌ها و قابلیت‌های اتصالات وضعیتی ایده‌آل دارد. این دستگاه از وای فای 6 و بلوتوث 5.1 پشتیبانی کرده و به یک پورت USB 3.1 Gen. 1، یک درگاه USB 2.0، یک درگاه USB-C به همراه یک پورت HDMI و جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز است.

همچنین ظرفیت باتری این دستگاه 56 وات ساعت بوده و از شارژ سریع 65 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

قیمت لپ تاپ جدید هواوی؛ تنها 584 دلار

لپ تاپ هواوی میت بوک D 14 SE Core Edition تنها در یک مدل مجهز به پردازنده نسل دوازدهمی اینتل Core i5-1235U با هشت گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. قیمت این دستگاه در چین 584 دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*