کیش اینوکس 2022

غرفه همراه اول به عنوان برترین غرفه رویداد کیش اینوکس 2022 انتخاب شد

ستاد برگزاری رویداد کیش اینوکس 2022 غرفه همراه اول را به عنوان برترین غرفه در بخش میزان بازدید مخاطبین و استقبال از غرفه در این نمایشگاه انتخاب کرد.

رویداد کیش اینوکس 2022 مدتی پیش برگزار شد و همراه اول در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. اپراتور اول ارتباطی کشور در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی حضور فعالی داشت و ستاد برگزاری این رویداد نیز غرفه همراه اول را به عنوان برترین غرفه در بخش میزان بازدید مخاطبین و استقبال از غرفه انتخاب کرد.

حضور فعال همراه اول در کیش اینوکس 2022

این رویداد از 25 تا 28 مهرماه 1401 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد و همراه اول به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال در این نمایشگاه، سرویس‌های دیجیتال، سرویس‌های سازمانی و دستاوردهای مالی و امور سهام را به نمایش گذاشت. شرکت حرکت اول هم در کنار دیگر اعضای گروه همراه اول و در نقش سرمایه‌گذار جسورانه شرکتی با محوریت هاب‌های سرمایه‌گذاری خود و با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال خود در این نمایشگاه حاضر بود و یکی از فعال‌ترین سرمایه‌گذاران برای استارتاپ‌های ایرانی محسوب می‌شود.

نمایشگاه کیش اینوکس 2022 فرصتی را فراهم کرد تا مخاطبان و بازدیدکنندگان بتوانند با مراجعه به غرفه همراه اول از آخرین تحولات و دستاوردهای فنی متخصصان ایرانی در حوزه تلکام و دیجیتال آگاهی پیدا کنند و از نزدیک با سرویس‌های دیجیتالی همراه اول از جمله اوانو، همات، VSAS و گردشگری دیجیتال آشنا شوند.

همراه اول با توجه به موضوعیت بازسازی و تقویت مناسبات بین‌المللی به خصوص منطقه‌ای و به منظور جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تقویت و توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش‌بنیان و برنامه‌ریزی برای تامین نیازمندی‌های فناورانه داخلی در سرفصل اهداف برگزاری این رویداد، تجارب خود را که از ظرفیت‌های مرکز تحقیق و توسعه همراه اول گرفته شده است، در رویداد KishInvex2022 ارائه کرد.