نسخه ویژه ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی رونمایی شد + ویدیو

نسخه ویژه ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی سایبر معرفی شد. این نسخه Huawei Watch GT در مقایسه با نسخه اصلی تفاوت‌های زیادی ندارد اما امکان شخصی‌سازی گسترده را به کاربران می‌دهد.هواوی در جریان رویداد امروزش از ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی نسخه سایبر رونمایی کرد. این ساعت هوشمند جذاب، شاید خاص‌ترین ساعت هوشمندی باشد که می‌توانید در بازار پیدا کنید.  می‌توان گفت بخش اصلی این ساعت هوشمند، بخش اصلی دایره شکل آن است که یک کلید روی آن قرار دارد. این بخش از دیگر بخش‌های ساعت که شامل فریم دور ساعت و بند می‌شود جدا می‌شود.

هواوی واچ جی تی سایبر

هر چند در دیگر ساعت‌های هوشمند امکان تعویض بند ساعت وجود داشت اما با استفاده از ساعت هواوی واچ نسخه سایبر، می‌توانید به طور کامل ظاهر ساعت هوشمندتان را تغییر دهید. برای فیکس شدن بخش اصلی ساعت زیر پوسته، از آهن‌ربا استفاده می‌شود. همچنین مکانیزم‌های مکانیکی نیز به محکم‌تر ماندن ساعت کمک می‌کنند.

این ساعت هوشمند هواوی دارای سه پوسته مختلف با نام‌های Urban، Sports و Fashion است. رزولوشن این ساعت مانند نسخه اصلی ۴۶۶ در ۴۶۶ است و تراکم پیکسلی‌اش، ۳۵۲ PPI است. مدل‌های اوربان و فشن این ساعت دارای بدنه نانو سرامیکی و استیل هستند. نسخه اسپرت نیز از جنس فیبر کامپوزیت است.

هواوی واچ جی تی سایبر

این ساعت با توجه به نسخه‌، بین ۱۷۷ تا ۲۰۴ دلار قیمت خواهد داشت. فعلا هواوی برنامه‌ای برای عرضه جهانی نسخه Cyber ساعت هواوی واچ جی تی ندارد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*