سری گلکسی S23 با چیپست اسنپدراگون

تأیید شد: سری گلکسی S23 فقط با چیپست اسنپدراگون عرضه می‌شود

مدیرعامل کمپانی کوالکام نیز تأیید کرد که سری گلکسی S23 فقط با چیپست‌های اسنپدراگون عرضه می‌شود و این یعنی خبری از نسخه اگزینوسی نیست.

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S23 خودش را هفته اول فوریه ۲۰۲۳ رونمای کند و برخلاف سال‌های گذشته، امسال تمام مدل‌های آن با یک مدل تراشه وارد بازارهای بین‌المللی شوند. ماه‌هاست که شایعاتی در مورد اینکه تمام گوشی‌های این خانواده به چیپست اسنپدراگون که محصول شرکت کوالکام است شنیده می‌شود. اما اکنون به نظر می‌رسد این شایعات رسماً تایید شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ سامسونگ به شایعه پایان توسعه پردازنده اگزینوس

آکاش پالخیوالا، مدیرمالی شرکت کوالکام خبر از سودآوری چشمگیر این کمپانی طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ داد که ظاهراً این با اولین سری عرضه گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۳ همزمان شده است. این مقام مسئول تأیید کرده است که سهم ۷۵ درصدی کوالکام از تراشه‌های قدرت‌بخش زیر قاب سری اس ۲۲، در سری اس ۲۳ به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و این یعنی کل گوشی‌های این خانواده فقط به تراشه‌های کوالکام مجهز می‌شوند.

سری گلکسی S23 با چیپست اسنپدراگون

تا این جای کار نیز هر سه گوشی سری گلکسی S23 سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (که نسل بعدی چیپست‌های پرچمدار کوالکام است) در بنچمارک Geekbench ظاهر شده‌اند.

کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام نیز همکاری چندساله با کوالکام را تأیید کرده است که نتیجه آن قدرت‌بخشی تمام گوشی‌های گران قیمت سامسونگ از چیپست‌های سری اسنپدراگون است. ماه گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد با توجه به ناامیدی از چیپست‌های داخلی اگزینوس سامسونگ، استفاده از آن‌ها منطقی نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*