رنگ‌بندی و مشخصات فنی شیائومی 13 و 13 پرو منتشر شد

در فاصله چند هفته مانده تا رونمایی از گوشی‌های شیائومی 13 و 13 پرو، رنگ‌بندی و برخی از مشخصات فنی سری Xiaomi 13 به بیرون درز کرد.

کوالکام ماه جاری میزبان رویداد Snapdragon Summit است. بعد از این رویداد، انتظار می‌رود گوشی‌های سری شیائومی 13 با چیپست پرچمدار جدید اسنپدراگون وارد بازار شوند. این خانواده امسال دو عضو به نام‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو دارد که به نقل از یک افشاگر حوزه فناوری، در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

نسخه پرو این خانواده رنگ‌بندی متنوع مشکی، سفید، سبز و صورتی را ارائه می‌کند. از بین این‌ها دو مدل سبز و صورتی چرمی هستند. به جز این‌ها نسخه سرامیکی پرچمدار شیائومی هم عرضه می‌شود.

اگر به خاطر داشته باشید نسل قبلی این خانواده، گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا با یک قاب چرمی سیلیکونی عرضه شد، ولی خبری از نسخه سرامیکی آن نبود. طراحی نسل جدید نیز به گونه‌ای است که افتادن و لیز خوردن آن از دست را غیرممکن می‌کند.

مشخصات فنی شیائومی 13 / 13 پرو

براساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی‌های خانواده Xiaomi 13 با برخی تغییرات همراه است. شیائومی ۱۳ از یک نمایشگر باریک و مستطیلی استفاده می‌کند. تمرکز در طراحی این دستگاه روی ضخامت و کیفیت بالای آن است. نسخه پرو این خانواده از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی هایپربولوئید 2K منحنی بهره می‌برد.

وقتی آن را با نمایشگر نسل قبلی مقایسه کنید، متوجه فریم باریک‌تر آن خواهید شد. این دستگاه از قطعات بالارده‌ای مثل یک دوربین زیر ۱ اینچ بهره می‌برد. آرایش ماژول‌های دوربین آن هم شبیه مدل شیائومی ۱۲ اس اولترا است.

رویداد Snapdragon Summit 2022 کوالکام از ۱۴ تا ۱۷ نوامبر (۲۳ تا ۲۶ آبان ماه)‌ برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود در آن از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رونمایی شود. ضمن اینکه گوشی‌های سری شیائومی ۱۳، نخستین محصولاتی خواهند بود که به این تراشه مجهز می‌شوند. به زودی با اطلاعات بیشتری بازمی‌گردیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*