بررسی طرح صیانت

بررسی طرح صیانت هفته آینده از سر گرفته خواهد شد

عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت اعلام کرد که مجلس شورای اسلامی بررسی طرح صیانت را مجددا در دستور کار قرار داده است.

طرح صیانت ماه‌ها قبل جار و جنجال زیادی به پا کرد و منتقدان بسیاری شدیداً به آن تاختند. مجلس شورای اسلامی و نمایندگان موافق این طرح تا پای جان از آن دفاع کردند و برخی‌ها نیز سعی کردند خود را مخالف نشان بدهند. با همه این اوصاف نتیجه این طرح بلاتکلیف ماندن طی ماه‌های اخیر بود.

بررسی طرح صیانت از هفته آتی

به تازگی یکی از اعضای کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی اعلام کرده که قرار است جلساتی تکمیلی با هدف ارتقای پیام رسان های داخلی آغاز شود. همان‌طور که گفتیم طرح صیانت ماه‌هاست که پیگیری نمی‌شود یا این که حداقل در عموم صدایی از آن شنیده نشده است.

نوش آبادی

در شرایط نابه‌سامان کنونی که اینترنت با محدودیت‌های شدیدی روبه‌رو شده و پلتفرم‌های خارجی با جدیت فیلتر شده‌اند، مجلس خبر داده این طرح از سر گرفته خواهد شد. به گفته حسین نوش‌آبادی، جلساتی طی هفته‌های آتی برگزار خواهد شد و قرار است در این سلسله جلسات تکمیلی درباره گسترش و توسعه پیام رسان‌ها و پلتفرم‌های داخلی بحث شود. نوش‌آبادی گفت:

هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسان های داخلی است که هم‌اکنون بعضی از نشانه‌های پیشرفت آن مشاهده می‌شود. فیلترینگ در شرایط کنونی یک اجبار است و با وجود عدم استقبال مسئولان از فیلتر شدن پلتفرم‌ها، شرایطی در کشور حاکم است که برخی شبکه های اجتماعی تبدیل به فضایی برای براندازی شده و این موضوع فیلترینگ را تبدیل به امری ضروری کرده است.

بررسی طرح صیانت

نوش‌آبادی در خصوص فیلترینگ خاطرنشان کرد مسدود کردن شبکه‌ها و پلتفرم‌های معاند و ضد جمهوری اسلامی خواسته ملت ایران است. وی تأکید کرد دشمنان، خدمات مسئولان و کارهای مهمی را که انجام گرفته است با سیاه‌نمایی در فضای مجازی و حقیقی وارونه جلوه می‌دهند.

این اقدامات و تحرکات در حالی است که طی هفته‌های اخیر قیمت دلار و سکه روند صعودی به خود گرفته و رکود تاریخی خود را شکسته‌اند. مشخص نیست نتیجه طرح صیانت چه خواهد بود، اما واضح است که نمایندگان مجلس اشرافی به اتفاقات اخیر کشور ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حواس مردم دیگه پرت نمیشه
    بهار نزدیک است و عمر زمستان رو به پایان

  2. ++ نوش‌آبادی در خصوص فیلترینگ خاطرنشان کرد مسدود کردن شبکه‌ها و پلتفرم‌های معاند و ضد جمهوری اسلامی خواسته ملت ایران است.
    +شما رفراندومی چیزی برکزار کردی که فهمیدی خواسته ملت ایران همینه ؟
    ++وی تأکید کرد دشمنان، خدمات مسئولان و کارهای مهمی را که انجام گرفته است با سیاه‌نمایی در فضای مجازی و حقیقی وارونه جلوه می‌دهند.
    +خداروشکر مردم الان آگاه هستن و نیازی به سیاه نمایی از سمت هیچ کسی نیست مردم کف خیابون دارن میبینن
    ++این اقدامات و تحرکات در حالی است که طی هفته‌های اخیر قیمت دلار و سکه روند صعودی به خود گرفته و رکود تاریخی خود را شکسته‌اند. مشخص نیست نتیجه طرح صیانت چه خواهد بود، اما واضح است که نمایندگان مجلس اشرافی به اتفاقات اخیر کشور ندارند.
    +احسنت همین که شما میگی … اصلا وضع فقر و افتضاح زندگی مردم مهم نیست که … مهم اینه اینا به هر قیمتی حکومت کنن و هیچ صصدایی از هیچ مخالفی در نیاد … حک.مت عدل علی

  3. خخ ایران کره شمالی نمیشه… سکوت نکنید مردم ایران…از این دولت بی‌خود رییسی ، هیچ انتظاری نیست، خودتون باید حقتون رو بگیرید