جاروبرقی

مهم ترین راه رسیدن به ثروت جاروبرقی و فرش است

موفقیت شانسی نیست و ثروت نیز اتفاقی به دست نمی‌‌آید. افرادی که به موفقیت و ثروت دست می‌یابند راه درست یعنی انجام تجارت در حوزه‌های جاروبرقی، فرش و کابینت را انجام می‌دهند.

کابینت براق

کابینت ام دی اف براق زیبایی خاصی را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند در رنگ‌بندی‌های متفاوت با دکوراسیون منزل و آشپزخانه ست گردد. این کابینت براق تمام چوب بوده و دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت می‌باشند.

جاروبرقی

فروش فرش دستباف

فرش ایرانی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین نمونه‌های فرش در سراسر جهان است، به طوری که قدمت آن به 2500 سال پیش برمی‌گردد. در واقع می‌توان گفت که ایرانیان از پیشگامان فرش بافی باستانی هستند.

یکی از بزرگ‌ترین تمدن‌هایی که در جهان تاکنون با آن روبرو شده است تاریخ فرش بافی ایرانیان می‌باشد. جالب است بدانید تمامی پادشاهان و شاهزادگان از فروش فرش دستباف به عنوان نمادی از ثروت، قدرت، اعتبار و تمایز استفاده می‌کردند.

جاروبرقی

خرید جاروبرقی فیلیپس

قیمت جاروبرقی فیلیپس 9174 در حدود ۷ تا ۷ میلیون تومان است و هر کس که تمایل دارد نسبت به تهیه و خرید جاروبرقی فیلیپس اقدام کند بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کند.

این مدل جارو برقی دارای مخزنی به گنجایش 4 لیتر است و مجهز به فیلتر بهداشتی و لوله تلسکوپی نیز است، این محصول قدرت موتوری به اندازه 2200 وات دارد و روی دسته آن کنترل نیز تعبیه شده است.

جاروبرقی

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*