بی ام و M4 کامپتیشن

تبدیل بی ام و M4 کامپتیشن به پیکاپ به سبک وانت پراید!

بی ام و M4 کامپتیشن در قالب یک پیکاپ در نمایشگاه SEMA 2022 به معرض نمایش درآمد. در ادامه با نسخه پیکاپ بی ام و ام 4 کامپتیشن آشنا خواهیم شد.

شرکت DinMann با پرده‌برداری از نسخه پیکاپ بی ام و M4 کامپتیشن در نمایشگاه SEMA 2022 نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. این خودرو که در غرفه شرکت STEK اتوموتیو به معرض نمایش درآمده از پوشش بدنه ضد خش با طرح آینه‌ای بهره می‌برد که البته باید آن را نخستین بی ام و ام 4 پیکاپ در جهان دانست.

مشخصات بی ام و M4 کامپتیشن پیکاپ

بی ام و M4 کامپتیشن

شرکت DinMann که کار تبدیل بی ام و M4 کامپتیشن به پیکاپ را بر عهده داشته برای تبدیل آن به یک وانت، بخش عقب سقف را جدا کرده و برای کابین نیز تغییرات زیادی را در نظر گرفته است. از ویژگی‌های اصلی این خودرو می‌توان به فضای بار عقب سفارشی به همراه فریم فلزی ویژه با در پشتی اشاره کرد. این خودرو از قطعات فیبرکربنی روی سپرها و رکاب‌های جانبی متفاوت از نسخه اصلی خود بهره می‌برد و طراحان چراغ‌های جلو و شیشه‌های آن را نیز تیره کرده‌اند.

بی ام و M4 کامپتیشن

پوشش جدید موتور و تریم فیبر کربن روی داشبورد به عنوان سایر تفاوت‌های نسخه پیکاپ با نسخه اصلی این خودرو محسوب می‌شود. با وجود این که به جز راننده و سرنشین جلو فضای دیگری برای نشستن سایر سرنشین‌ها وجود ندارد، اما بخشی از صندلی عقب هنوز در کابین به چشم می‌خورد. در فضای باری که برای این خودرو در نظر گرفته شده می‌توان اشیای مختلفی را حمل کرد. همچنین شرکت سازنده قصد دارد به زودی پوشش آیرودینامیکی را نیز برای آن عرضه کند.

بی ام و M4 کامپتیشن

گفتنی است معمولا شرکت‌ها با استفاده از خودروهای تصادفی یا اوراقی چنین پروژه‌هایی را انجام می‌دهند، اما شرکت DinMann با استفاده از نسخه صفرکیلومتر بی ام و M4 این پروژه را به انجام رسانده است که اقدامی عجیبی محسوب می‌شود. این شرکت طرح تبدیل بی ام و M4 کامپتیشن کوپه به پیکاپ را ظرف مدت شش هفته به اجرا درآورده است.

بی ام و M4 کامپتیشن پیکاپ از همان موتور 3 لیتری توئین توربو شش سیلندر نسخه کوپه بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 503 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک با دیفرانسیل لغزش محدود نیز وظیفه انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها را بر عهده دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*