تبلیغات پهپادی در آسمان نیویورک

تبلیغات پهپادی در آسمان نیویورک را تماشا کنید

اخیراً به مناسبت 10 سالگی انتشار کندی کراش، 500 پهپاد آسمان نیویورک را به بیلبوردی عظیم تبدیل کردند. حالا شاهد تبلیغات پهپادی نیویورک باشید.

به تازگی 500 پهپاد چراغ‌دار جهت تبلیغات بازی موبایلی پرطرفدار Candy Crush آسمان نیویورک را نورانی کردند. این نمایش 10 دقیقه‌ای که از پیش مو به مو طراحی شده بود، هدف از جشن گرفتن دهمین سالگرد انتشار این بازی محبوب داشت و همان‌طور که «فرناندا رومانو» (Fernanda Romano)، مدیر ارشد بازاریابی تیم کندی کراش پیش از آغاز تبلیغات پهپادی در نیویورک اظهار داشت، آسمان را به بزرگ‌ترین نمایشگر دنیا تبدیل کردند. در ادامه شاهد ویدیوی تبلیغات پهپادی Candy Crush باشید:

به دلیل قوانین هوایی نیویورک که بنا به آن اجازه ارسال حتی یک پهپاد به آسمان وجود ندارد، چه برسد به 500 پهپاد نورانی، پهپادها از حوالی رودخانه هادسون در نیوجرسی راهی آسمان شدند. با این حال، در شعاع حدود 1.6 کیلومتری بتری پارک در منهتن جنوبی قابل رویت بودند. برای برپایی این نمایش مجوز کاربری ویژه گرفته شد چون پارک‌های ایالت نیوجرسی هم مقرراتی سخت‌گیرانه در زمینه پرواز پهپادها دارند.

تبلیغات پهپادی در آسمان نیویورک

نیویورک سیتی به دلیل آلودگی نوری سرسام‌آور خود محل ایده‌آلی برای تماشای آسمان نیست، ولی تبدیل بخشی از آسمان به بیلبورد تبلیغاتی به وسیله پهپادهای کندی کراش چندان به مذاق ساکنان خوش نیامده است. «برد هویلمن» (Brad Hoylman)، عضو سنای نیویورک اخیراً در گفتگو با Gothamist به انتقاد از تخریب آسمان شهر برای منافع شخصی پرداخته و تبلیغات پهپادی این بازی معروف را نوعی دست‌درازی به حریم اهالی نیویورک، قوانین محلی، ایمنی عمومی و حتی حیات وحش دانسته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*